ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی (بازیگر افغانی) واقعیت دارد؟ +عکس

1

نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت.

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

همسر نوید محمد زاده همسر فرشته حسینی همسر بازیگران بیوگرافی نوید محمد زاده بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی اینستاگرام نوید محمد زاده اینستاگرام فرشته حسینی ازدواج بازیگران

فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فیلم نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Nima می گوید

    خوب حالا که چی، تو این قحطی و بیماری، چه اهمیتی داره کی با کی رل زده، اینهم روش جدید سرگرم کردن ملت همیشه جوگیر