حرف های واران کاملا بوی جدایی می دهد

0

رئال مادرید نیوز : رافائل واران مدافع میانی فرانسوی کاملا دور از رئال مادرید به نظر می رسد و صحت هایش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل چلسی هم این را نشان داد. واران سه بار با پرسش در مورد اینده اش مواجه شد و هر سه بار گفت که فقط روی پایان فصل تمرکز دارد و به هیچ وجه به فصل های بعد اشاره نکرد. مسئله ای که می تواند درها را به روی جدایی واران باز کند.

واران ماه هاست که برای جدایی از رئال مادرید آماده می شود. این بازیکن با رئال مادرید برای تمدید به توافق نرسیده است. قراردادش تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد و رئال مادرید اگر بخواهد از فروش او درآمدزایی کند، چاره ای جز فروش او در همین تابستان ندارد. رئال مادرید از سویی از انتشار اخباری که از جانب نزدیکان واران پیرامون مذاکره با باشگاه های دیگر مطرح می شود هم عصبانی است.

مدیران رئال مادرید در حال حاضر اصرار چندانی به ماندن واران ندارند و می خواهند از فروش مدافع میانی ۲۸ ساله ۷۰ میلیون یورو درآمدزایی کنند. بدین ترتیب واران نیز همچون راموس راه جدایی از رئال را در پیش می گیرد. داوید الابای اتریشی فصل بعد در رئال خواهد بود و احتمال دارد که باشگاه در کنار ناچو و میلیتائو، یک مدافع میانی جوان را هم به عنوان مدافع میانی چهارم تیم به ترکیبش اضافه کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ