آنتوان گریزمان می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، آنتوان گریزمان به تلاش برای بارسلونا و گلزنی برای این تیم کمک می کند. آنتوان گریزمان در سال ۲۰۱۹ به عنوان قهرمان جهان با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

 

او در بعضی از بازی های بزرگ فصل از ترکیب بارسلونا بیرون بود. او در بازی فصل گذشته برابر اتلتیکو مادرید ، با تصمیم کیکه ستین از روی نیمکت کار را آغاز کرد و سپس در دقایق پایانی به بازی آمد. در زمان فاجعه لیسبون نیز او از ابتدا برابر بایرن مونیخ در ترکیب نبود.

 

در آغاز بازی کوپا دل ری برابر سویا نیز آنتوان از ابتدا در ترکیب نبود ، اما در همه این موارد سکوت کرد و جنجال در تیم ایجاد نکرد. آنتوان گریزمان ۳ سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و می خواهد تمام این سال ها در بارسلونا بماند و قصد مذاکره ندارد. او نمی خواهد برای این چیزها وقت بگذارد و او روی موفقیت تمرکز کرده است.

 

آنتوان در رختکن بارسلونا بسیار محبوب است. او نقش خود را با هدیه دادن و دی جی شدن در رختکن گسترده کرده است. او به کومان احترام می گذارد و رابطه او با لیونل مسی خوب است. او دقیقا حسی که در رختکن روخی بلانکوس داشته است را اینجا دارد. آرزوی او کسب لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا است.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ