عملکرد بسیار خوب بارسلونا با سیستم ۳ دفاعه !

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، رونالد کومان سرمربی بارسلونا برابر تیم الچه سیستم بارسلونا را به سیستم ۳ دفاععه تغییر داد. از آن زمان تاکنون ۱۱ بازی گذشته است. ۸ بازی در لالیگا ، ۲ بازی در کوپا دل ری و ۱ بازی در لیگ قهرمانان اروپا.

 

سرمربی بارسلونا در این باره به تعادل تاکتیکی خود ادامه داد و سعی کرد به بازیکنانی بازی دهد که بهترین انطباق را با این سیستم بدهند. او از ۱۱ بازی گذشته با این سیستم ۹ پیروزی ، ۱ شکست و ۱ا تساوی کسب کرده است.

 

از این ۱۱ بازی ، ۸ بازیکن به صورت فیکس در تمام بازی ها حضور داشته اند و بعضی بازیکنان نسبت به مصدومیت ها فرصت بازی را از دست داده اند و بعضی نسبت به مصدومیت سایر بازیکنان فرصت بازی کسب کرده اند.

 

برای مثال در این بین بازیکنان مانند اومتیتی و جونیور فیرپو بازی کرده اند. از سمت دیگر نیز آنتوان گریزمان و عثمان دمبله به صورت متناوب یا با هم در زمین حضور داشته اند یا به صورت تکی که دلایل آن به تاکتیک و آمادگی دو بازیکن بازمی گردد.

 

خطی که کمترین تغییر داشته است ، خط هافبک بارسلونا بوده است. کومان معتقد است حضور سرخیو بوسکتس ، فرنکی دی یونگ ، پدری و آلبا در ترکیب ثابت غیرقابل بحث است. دست نیز فقط برای بازی با ختافه بیرون از زمین بود.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ