پیشنهاد پاری سن ژرمن به مسی فاش شد ؛ ۲ سال ثابت + ۱ سال اختیاری !

0

بارسا نیوز – طبق گزارش مارسلو بچلر ، روزنامه نگار معروف TNT SPORT ، باشگاه PSG به لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا پیشنهاد قرارداد دو سال ثابت و ۱ سال اختیاری را ارائه کرده است.

 

در پاریس آن ها فکر می کنند که پیشنهاد اقتصادی که به لیونل مسی ارائه کرده اند ، غیرقابل دستیابی است. از نظر ورزشی هم آن ها تاکید کردند که در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته حضور داشته اند و در این فصل با حذف کاتالان ها در نیمه نهایی هستند.

 

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و پس از آن او در تصمیم گیری آزاد است. البته لیونل مسی هم اکنون روی قهرمانی در لالیگا تمرکز کرده است و نمی خواهد تا پایان فصل هیچ پیشنهادی را گوش دهد.

 

شایان ذکر است مارسلو بچلر همان خبرنگاری است که برای اولین خبر خروج نیمار از بارسلونا و پیوستن به PSG را اعلام کرد. او همچنین در تابستان گذشته اولین خبرنگاری بود که هشدار درخواست جدایی مسی را به رسانه ها داد.

 

باشگاه بارسلونا طبق گفته خوان لاپورتا نمی تواند با پیشنهاد باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن رقابت کند. آبی اناری ها فعلا روی لالیگا تمرکز کرده اند ، اما لاپورتا می خواهد با ارزیابی شرایط ، بهترین پیشنهاد را برای مسی ارائه کند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ