پیشکسوت پرسپولیس: در مراسم خاکسپاری حمید جاسمیان دلم گرفت/ علی آقا تا لحظه آخر پیگیر بود

0

پرسپولیس نیوز – هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه می‌گوید: خداوند حمید خان جاسمیان را رحمت کند. درمراسم خاکسپاری آن مرحوم بدجوری دلم گرفت. احساس کردم فوتبال ما قدردان بزرگان و پیشکسوتان خود نیست و آن مرحوم خیلی غریبانه به خاک سپرده شد.

یوسفی ادامه می‌دهد: باز دست علی آقا پروین درد نکند که تا لحظه آخر پیگیر کارهای شادروان جاسمیان بود ولی متأسفانه بیماری کُرونا این مرد بزرگ و بی ادعا را از ما گرفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

از رحیم یوسفی درخصوص شرایط کنونی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌پرسیم که می‌گوید: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده برگزار می‌شود و بازیکنان را خسته و فرسوده می‌کند. چنین شرایطی حتی برای همه بازیکنان سخت است چون فرصت استراحت و ریکاوری پیدا نمی‌کنند. من فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی باخت غیرمنتظره پرسپولیس به الوحده امارات نیز همین موضوع بود.

او با اشاره به بازی آخر پرسپولیس برابر الریان قطر یادآور می‌شود: پرسپولیس می‌خواهد شکست قبلی را جبران کند و تیم الریان هم با لوران بلان فرانسوی به دنبال خداحافظی آبرومندانه از لیگ قهرمانان آسیاست. من فکر می‌کنم اگر یحیی گل محمدی و شاگردانش در همان نیمه اول دروازه حریف را باز کنند کار الریان تمام می‌شود. هرچقدر هم اززمان بازی بگذرد و پرسپولیس گل نزند کار مشکل تر خواهد شد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ