۶ برد در آسیا به ضرر پرسپولیس بود!

0

پرسپولیس نیوز- پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این باخت می‌تواند تلنگر مناسب و به موقعی برای بازیکنان باشد. باقی صحبت‌های ضیاء عربشاهی را در گفتگو با پرسپولیس نیوز می‌توانید در زیر بخوانید.

 آقای عربشاهی می‌خواهیم نظر شما را درخصوص شکست اخیر پرسپولیس برابر الوحده بدانیم؟

من برخلاف بسیاری از دوستان به این شکست نگاه خیلی منفی ندارم!

چه طور؟

به نظرم این شکست تلنگر به موقعی بود. پرسپولیس اگر تمام بازی‌های خود در هند را می‌برد و به ایران می‌آمد شاید غرور کار دست بچه‌ها می‌داد. شما می‌دانید این تیم بازی‌های سختی با سپاهان در اصفهان و استقلال دارد.

بله، می‌دانیم ولی فکر نمی‌کنید این بازیکنان پرسپولیس حرفه ای تر شده باشند؟

با شما موافقم اما به هرحال ما خودمان هم زمانی فوتبالیست بودیم و سال‌ها در تیم ملی و پرسپولیس بازی کردیم. وقتی شما هر ۶ بازی خود را در آسیا ببرید خواه ناخواه ممکن است دچار غرور شوید. این شکست می‌تواند حواس بچه‌ها را برای دوبازی سخت برابر سپاهان و استقلال جمع تر کند!

به نظرتان چرا پرسپولیس شکست خورد؟

بدشانسی، دفاع بسته یا کمی‌هم کم دقتی بچه‌ها باعث شد پرسپولیس مقابل الوحده امارات شکست بخورد. البته بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های زیادی هم بدست آوردند که با بدشانسی خراب شد.

حالا فکر نمی‌کنید بازی بعدی پرسپولیس برابر الریان قطر هم مشکل ساز شود؟

 بعید می‌دانم. بچه‌ها با شکست مقابل الوحده به خوبی شرایط را درک کرده و می‌خواهند به عنوان تیم اول صعود کنند. الوحده امارات با ۱۰ امتیاز مقابل تیم گوا قرار می‌گیرد که حذف شده است. تیم اماراتی با همه قدرت بازی می‌کند. شاید پرسپولیس با ۱۲ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر بتواند با یک مساوی هم به عنوان سرگروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند اما پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای ادامه مسابقات و حتی بازی‌های سنگین تیم در لیگ برتر هم مفید باشد.

شما سال‌ها درپُست‌هافبک دفاعی در پرسپولیس دویدید و بازی کردید. عملکرد هافبک‌های دفاعی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را چطور دیدید؟

بله، ۱۳ سال در پرسپولیس توپ زدم. بازیکن معمولی هم نبودم و عضو تیم ملی بودم. از بابت این ۱۳ سال هم پولی از باشگاه پرسپولیس نگرفتیم اما همین که مردم و هواداران در کوچه و خیابان ما را می‌بینند، می‌شناسند و قدردان هستند برای من ضیاء عربشاهی کافی است. در این پرسپولیس هم‌هافبک‌های دفاعی خوبی بازی می‌کنند. کمال کامیابی نیا که دو گل در لیگ قهرمانان زد. احمد نورالهی که ملی پوش است و خیلی باهوش و گلزن است. همین طور میلاد سرلک که از زمان پیوستن به پرسپولیس توانمند نشان داده است. پرسپولیس در این پُست مشکلی ندارد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ