آمار هجومی فاجعه بار رئال مادرید؛ بنزما خیلی تنهاست!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به یک نمایش خوب در بازی برگشت مقابل چلسی در لندن نیاز دارد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول برسد. بازی رفت را می توان دوئل یک نفره بنزما با چلسی دانست چرا که فقط کریم در فاز هجومی تاثیر گذار بود و دو شوت زد که یکی به تیرک خورد و دیگری به گل تبدیل شد.

حقیقت این است که خط حمله رئال مادرید اوضاع وحشتناکی دارد و این را می توان با مقایسه آمار هجومی رئال و دیگر تیم های بزرگ اروپا فهمید. در این فصل بنزما با ۲۸ گل بهترین گلزن تیم است که یعنی به وظایفش عمل کرده اما آمار بقیه عناصر هجومی تیم فاجعه است. وینیسیوس، آسنسیو و کاسمیرو با شش و مودریچ با چهار گل دیگر گلزنان تیم هستند. آنها روی هم ۲۲ گل زده اند. به طور مثال مسی در این فصل با ۳۳ گل بهترین گلزن بارسا بوده اما گریزمان با ۱۸ ، دمبله با ده ، دی یونگ و بریتویت با هفت گل روی هم ۴۲ گل زده اند. لوئیز سوارز با ۱۹ گل بهترین گلزن اتلتیکوست اما یورنته با ۱۲ ، ژائو با ۱۰ ، کورئا با ۷ و کاراسکو با ۶ گل روی هم ۳۵ گل زده اند.

به طور مثال هر چند که گوندوگان با ۱۲ گل بهترین گلزن منچسترسیتی است و این تیم یک گلزن ششدانگ نداشته اما استرلینگ و محرز با ۹ ، ژسوس با ۸ و فودن با ۷ روی هم ۳۳ گل زده اند. امباپه با ۳۷ گل بهترین گلزن پی اس جی است اما کین با ۱۶ ، نیمار با ۱۴ ، ایکاردی با ۱۲ و سارابیا با ۷ گل روی هم ۴۹ گل به ثمر رسانده اند. در چلسی، حریف رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، ابراهام و ورنر هر کدام ۱۲ گل زده اند، ژیرو ۱۱ گل زده، مونت هشت تا و جورجینیو ۷ تا که اگر ابراهام را کنار بگذاریم بقیه روی هم ۳۷ گل زده اند.

رئال مادرید بدترین خط حمله بیست سال اخیرش را دارد. رئال در ۴۶ بازی فقط ۷۷ گل زده و میانگین ۱.۶۷ کگل در هر بازی را دارد. به طور مثال رئال در فصل دوازدهمین چمپیونزلیگش میانگین ۲.۹ گل زده در هر بازی را دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ