والورده:«اگر کاسمیرو، کروس و مودریچ را ترکیب کنیم، یک بازیکن خارق العاده ایجاد می شود»

0

رئال مادرید نیوز : فدریکو والورده هافبک ۲۲ ساله اروگوئه ای که در تیم بزرگسالان رئال مادرید توپ می زند، مصاحبه ای با گاردین داشت و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” در اروگوئه همه کمپ ها از چمن نیستند، حتی در تیم های بزرگسالان هم این طور نیست چه برسد به رده های پایه. اکثرا زمین های خاکی است. گاهی وقتی می خواهی کرنر بزنی، یک حیوان اطرافت می آید. این باعث شد تا رشد کنی، بجنگی و قوی تر شوی. زیباست که یاد روزهایی بیافتی که با چهره ای کاملا خاکی، موهایی مملو از گل و لای و کفش هایی مملو از خرده سنگ بازی می کردی.”

وی می گوید که در بچگی بازیهای سوارز را در لیورپول دنبال می کرده است:” اکثر اروگوئه ای ها طرفدار تیم هایی هستند که بازیکن اروگوئه ای دارند و وقتی لوئیز در ان جا بود از او حمایت می کردم. در مورد کاوانی در یونایتد هم همین است. اما آن سال کل کشور طرفدار لیورپول بودند. با خوزه ماریا خیمنز از اتلتیکو هم رابطه خوبی دارم هر چند که رقابت ورزشی داریم. زیباست که بتوانی از رابطه خانوادگی با بچه ها لذت ببری. ”

فدریکو می گوید که در بچگی، پدرش نگهبان بوده و مادرش اسباب بازی و لباس می فروخته است. او در حال بازی در محله شان بوده است که یک استعدادیاب او را کشف می کند و خطاب به مادرش می گوید :” شما مادر این بچه ای هستید که در حال پرواز کردن است؟”

فدریکو گفت که زیدان به عنوان یک مربی و یک شخصیت فوق العاده است و در مورد کاسمیرو، کروس و مودریچ گفت :” در اسپانیا و در سطح بین المللی همه چیز را برده اند. چمپیونزلیگ از گوشهای آنها عبور می کند. اگر با همدیگر ترکیبشان کنید صاحب یک بازیکن خارق العاده می شوید. کاسمیرو همیشه حواسش به همه چیز هست، قوی و سریع است و فضاها را باز می کند. لوکا پرتحرک است و همیشه بین خطوط پاس می دهد و تونی صبور است و بدون فشار کار می کند، انگار که در حال بازی در حیاط خانه اش است.فقط کافی است به آنها نگاه کنم تا یاد بگیرم و به توصیه هایشان گوش می دهم. کاسمیرو برای من خیلی مفید بوده است. روند هماهنگی من را اسان تر کرد و همیشه حواسش به من درون زمین بوده است. در یک رقابت سالم ، تیم بهتر می شود و من این رقابت را دوست دارم. سه بازیکنی هستند که خیلی سخت است که جایشان را بگیرم. چالش را دوست دارم و برای بازی کردن می جنگم و وقتی با آنها بازی می کنم، بیشتر لذت می برم.”

وی در مورد بازی امشب هم صحبت کرد:” دوست داشتم در یک آنفیلد مملو ازجمعیت بازی کنم. جادوی فوتبال همین است. انرژی مضاعف هواداران با چیزی قابل مقایسه نیست اما چاره ای نیست و هماهنگ شده ایم. در زمین های بدون چمن و بدون سکو هم بازی کرده ام. این شرایط بهتر نیست اما سعی می کنیم برنده شویم و لیورپول را شکست بدهیم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ