خبرنگار نزدیک به پرز: هازارد در لیست فروش است اما فروختنش آسان نیست

0

رئال مادرید نیوز : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز همچنان مدعی است که ادن هازارد بازیکن بلژیکی در لیست فروش قرار دارد.

هازارد دو سال پیش با ۱۳۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و به گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پنجاه هزار نفر برای مراسم معارفه وی به برنابئو رفتند اما در این مدت عملکردش نه تنها قابل قبول نبود بلکه به یک فاجعه تمام عیار تبدیل شد و خنده هایش پس از شکست مقابل چلسی باعث شده تا خشم عمومی هواداران از او بیشتر شود و اندک محبوبیت باقی مانده برای هازارد هم از بین برود.

در حال حاضر رئال به پیشنهادها برای هازارد گوش می دهد اما مشکل این جاست که فروش وی آسان نیست. رئال مادرید همچنان باید اقساط خرید هازارد را به چلسی پرداخت کند که این اقساط تا سه سال دیگر ادامه دارد. بازیکن بلژیکی در زمان پیوستنش به رئال مادرید ۱۵۰ میلیون یورو ارزش داشت اما در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت فقط ۴۰ میلیون یورو می ارزد، نکته ای که فروش او را مشکل تر هم می کند چرا که منطقی نیست که رئال بخواهد گران ترین بازیکن تاریخش را با چنین مبلغ اندکی بفروشد.

حالا هازارد چهار بازی در لالیگا فرصت دارد تا به رئال کمک کند تا با کسب ۱۲ امتیاز به قهرمانی لالیگا نزدیک شود و خودش را نجات بدهد اما حقیقت این است که عملکرد وی تا کنون به شدت ناامیدکننده بوده است. هازارد در فصل گذشته ۲۲ بازی داشت و در فصل جاری نیز ۱۸ بازی انجام داده است که هرگز کیفیت بالایی را نداشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: هازارد در لیست فروش است اما فروختنش آسان نیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ