پرسپولیس ۴ – الریان ۲/ پایان خوش شاگردان گل محمدی با چهار میخ کشیدن الریان

0

پرسپولیس نیوز – پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف الریان قطر رفت که این مسابقه با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

شهریار مغانلو در دقیقه ۲۷، احسان پهلوان در دقیقه ۳۴، محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۶۸ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۷۳ گل‌های پرسپولیس  را به ثمر رساندند. هر دو گل الریان را نیز یوهان بولی در دقایق ۴۸ و ۷۲ وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه با پنج برد و یک باخت، ۱۵ امتیازی شد و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه E به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، امید عالیشاه (۷۸_مهدی شیری)، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی(۸۹- مهدی عبدی)، احسان پهلوان، محمد شریفی، وحید امیری (۷۴_علی شجاعی)، شهریار مغانلو (۷۸_مهدی مهدی‌خانی)، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی.

ترکیب الریان قطر: فهد یونس، شجاع خلیل‌زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، موفک اواد، یوهان بولی و علی فریدون.

داور: هیرویوکی کیمورا ژاپنی

نیمه اول

دقیقه ۲: ضربه ایستگاهی مغانلو را دروازه‌بان الریان برگشت داد.

دقیقه۱۰: کار ترکیبی و ارسال خوب وحید امیری توپ را روی خط شش قدم به مغانلو رساند اما ضربه سر زیبای مهاجم پرسپولیس با برخورد به تیر افقی دروازه دور شد.

دقیقه ۱۲: مغانلو اولین کارت زرد بازی را از داور ژاپنی دریافت کرد.

دقیقه ۲۱: کار تیمی خوب پرسپولیس بار دیگر این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این‌بار هم مدافعان الریان زودتر از عالیشاه توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۵: علی فریدون روی تعلل مدافعان پرسپولیس اولین موقعیت الریان را خلق کرد که ضربه این بازیکن به راحتی در دستان حامد لک قرار گرفت.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دقیقه ۲۷: ضد حمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس توپ را پشت محوطه جریمه به شهریار مغانلو رساند که شوت تک ضرب و فنی این بازیکن اولین گل پرسپولیس در این بازی را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۳۴: احسان پهلوان با یک حرکت انفرادی به زیبایی بازیکن الریان را از پیش‌رو برداشت و با یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دومین گل شاگردان گل‌محمدی را در این بازی به ثمر رساند.

دقیقه۴۳: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه۴۸: یوهان بولی روی ریباند و توپی که لک برگشت داد اولین گل الریان را به ثمر رساند تا اخلاف به یک گل برسد.

دقیقه۵۱: شجاع خلیل‌زاده به دلیل خطا روی آل‌کثیر از داور ژاپنی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه۶۸: محمدحسین کنعانی‌زادگان روی ارسال زیبای مهدی ترابی با یک ضربه سر گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه الریان کرد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دقیقه۷۲: یوهان بولی بار دیگر روی یک رفت و برگشت توانست به راحتی و روی تعلل مدافعان برای دومین‌بار دروازه لک را باز کند.

دقیقه۷۳: آل‌کثیر روی اشتباه مدافعان الریان با تیزهوشی گل چهارم پرسپولیس را در این بازی با یک شوت محکم از روی خط شش قدم وارد دروازه کرد.

دقیقه۸۳: شوت بازیکن الریان به شکلی خطرناک از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ