دوراهی زیدان: حضور مقابل اوساسونا با تمام قوا یا با نیمکت نشین ها؟!

0

رئال مادرید نیوز : شکست بارسلونا مقابل گرانادا باعث شده تا لالیگا برای رئال مادرید کاملا زنده شود.

در حقیقت اگر رئال مادرید پنج بازی بعدی خود را در لالیگا ببرد و ۸۶ امتیازی شود به احتمال زیاد قهرمان لالیگا می شود چرا که بارسا و اتلتیکو باید به مصاف هم بروند و هر نتیجه ای به جز برد اتلتیکو می تواند به سود رئال مادرید باشد.

حالا زیدان با یک دو راهی جدی مواجه است، این که در مقابل اوساسونا با همه قوا بازی کند، یا این که فقط به برخی بازیکنان اصلی استراحت بدهد یا این که از ترکیب دومش استفاده کند.

اگر بارسا مقابل گرانادا شکست می خورد و صدرنشین لالیگا می شد، پاسخ ساده بود. زیدان می توانست به همه نفرات اصلی خود با فکر بازی چهارشنبه در لندن استراحت بدهد چرا که رئال مادرید شانس زیادی در لالیگا نداشت اما حالا سناریو متفاوت است. در حقیقت زیدان به هیچ وجه نباید لالیگا را دستکم بگیرد چرا که به طور مثال اگر رئال از صعود به استانبول باز بماند، تنها امید رئال برای بدون جام نماندن در این فصل، لالیگا خواهد بود و به همین خاطر است که بازی شنبه مقابل اوساسونا به اندازه بازی چهارشنبه مقابل چلسی مهم است.

یکی از مشکلات جدی رئال در این فصل این بوده است که بدن خیلی از بازیکنان خالی کرده است. از ال کلاسیکو به بعد خستگی بدنی در بازیکنانی همچون کروس، مودریچ و تا حدودی بنزما کاملا مشهود است. سن بازیکنان رئال مادرید بالاست و نمی توان از آنها انتظار بازی کردن را در سطح جوان هایی دانست که هر سه روز یک بار می توانند بازی کنند.

اگر مندی و فدریکو والورده از مصدومیت برگردند شاید دست زیدان برای انتخاب بازتر شود به خصوص که کاپیتان راموس هم به عنوان یک بمب روحی به ترکیب برگشته و حضورش می تواند حس و حال تیم را تغییر بدهد. حالا زیدان باید در تمرین روز جمعه مشخص کند که چه ایده ای برای بازی با اوساسونا دارد. رئال هر چقدر هم در لالیگا اشتباه کرده باشد حالا فرصت خوبی برای جبران دارد و پیروزی مقابل اوساسونا می تواند حس و حال رئال را کلا عوض کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ