میگل گوتیرز جدیدترین تهدید برای مارسلو؛ پنجشنبه فیکس می شود؟

0

رئال مادرید نیوز : فصل مملو از مصدومیت رئال مادرید با شکوفایی محصولات آکادمی همراه شده است و در این فصل بازیکنانی نظیر ویکتور چوست، آنتونیو بلانکو، سرجیو آریباس و میگل گوتیرز فرصت حضور در تیم بزرگسالان را به دست آورده اند.

میگل در بازی مقابل کادیز اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان داشت که خیلی ثابت کرد که می تواند آینده بزرگی در رئال داشته باشد. میگل در سه بازی اخیر رئال در لالیگا حضور داشته است. او در مقابل اوساسونا در دقیقه ۶۴ جانشین مارسلو شد و به برد تیم کمک کرد و در مقابل سویا نیز جانشین مارسلو شد که عملکرد خوبی داشت. میگل گوتیرز با روند کنونی به نظر می رسد که شانس فیکس شدن را در مقابل گرانادا دارد. پس از چوست مقابل آلکویانو و ختافه و بلانکو مقابل کادیز حالا میگل می تواند جدیدترین محصول آکادمی باشد که در این  فصل فیکس شدن را تجربه می کند.

افت مشهود مارسلو در سه فصل اخیر باعث شده تا تقریبا همه رقبایش در پست دفاع چپ از او بهتر باشند. از رگیلون گرفته که در تاتنهام می درخشد تا فرلاند مندی  و حالا میگل گوتیرز. مدافع چپ برزیلی احتمالا آخرین هفته هایش در رئال را سپری می کند و جایی در آینده رئال نخواهد داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

میگل گوتیرز جدیدترین تهدید برای مارسلو؛ پنجشنبه فیکس می شود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ