تصاویر| کی‌روش و عجیب‌ترین پنالتی فصل طارمی/ جزئیات شب رویایی مهدی طارمی

0

ساتین نیوز – گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی مقابل فامالیکائو، سیزدهمین گل او در لیگ پرتغال در این فصل بود؛ گلی که به طرز آشنایی از روی حرکتی که او آغاز کرد و منجر به پنالتی شد، وارد دروازه حریف شد.

طارمی که در این کار مهارت ویژه‌ای دارد البته این پنالتی مدیون  کی‌روش مدافع بنفش‌پوش حریف است که روی دفع یک توپ هوایی با بی احتیاطی با لگد به میان پاهای طارمی کوبید و او را نقش بر زمین کرد.

البته تعقیب توپ از سوی مهدی و شرایط نامتعادل او در آسمان هم مزید بر علت بود تا داور روی پنالتی به جمع‌بندی برسد و بعد از اعتراض بازیکنان حریف، این تصمیم را در VAR چک کند و دوباره روی درستی آن صحه بگذارد.

توپ روی نقطه پنالتی کاشته شد تا مهدی طارمی در دقیقه ۵۹ گل دوم تیمش را در روزهای حساس جنگ صدرنشینی لیگ پرتغال وارد دروازه فامالیکائو کند.

لحظه گرفتن و به ثمر رساندن این پنالتی توسط طارمی را در ویدیوی زیر ببینید:

البته او پیش از آن‌ که این ضربه پنالتی را برای تیمش بگیرد، زمینه‌ساز گل اول پورتویی‌ها هم بود و تنها هشت دقیقه فرصت می‌خواست تا تونی مارتنیز همبازی خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد و درخشش خود در ترکیب پورتو را آغاز کند. طارمی با یک پاس به عقب با ضربه سر توپ را به مارتنیز هدیه داد تا او تیمش را پیش بیندازد اما در لحظات پایانی نیمه اول گل مارتینز از سوی بازیکنان فامالیکائو پاسخ داده شد تا بازی با نتیجه مساوی در نیمه اول به پایان برسد و تیم‌ها با تقسیم امتیازات به رختکن بروند.

پاس گل زیبای طارمی در این مسابقه را در ویدیوی زیر ببینید:

در ادامه طارمی با پنجمین پنالتی که در این فصل برای پورتو به دست آورد، توانست تیمش را به ریل پیروزی بازگرداند و یک گام دیگر به سفروویچ آقای گل لیگ پرتغال (با ۱۸ گل) نزدیک‌تر شود.

پس از گل طارمی، گروجیچ روی پاس اتاویو تیر خلاص را به فامالیکائو زد و توانست سومین گل را وارد دروازه حریف کند تا شاگردان کونسیسائو با یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ با ۷۰ امتیاز در فاصله سه امتیازی با صدر جدول قرار گیرند و امیدوار به چهار هفته حساس پیش‌رو برای رسیدن به قهرمانی بمانند.

لحظه حساسی که مهدی طارمی با زیرکی موفق به گرفتن پنالتی شد را در تصاویر زیر ببینید:

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران
پنجمین پنالتی فصل مهدی طارمی در این صحنه روی خطای کی‌روش مدافع تیم فوتبال فامالیکائو به دست آمد

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران
صحنه پنالتی روی ستاره ایرانی تیم پورتو مستقیماً تایید نشد و داور برای تایید آن به کمک داور ویدئویی نیاز پیدا کرد
برخلاف اتفاقی که هفته گذشته رخ داد این‌بار رأی داور به سود پورتو بود

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ