اقدام های کومان برای بالا بردن روحیه بازیکنان

0

بارسا نیوز – کومان به آینده تیم خوش بین است.

 

طبق گزارش موندو ، شکست خانگی مقابل گرانادا مسئله ای بود که هیچکس انتظاراش را نداشت و حالا همین باعث به وجود آمدن یک شرایط بسیار سخت شده است. بارسلونا یک فرصت طلایی برای رسیدن به صدر جدول را داشت اما همه چیز نابود شد تا امید های تیم کم رنگ شوند.

 

کومان بعد از پایان دیدار مقابل گرانادا بازیکنان با سابقه تیم را دور هم جمع کرده تا با آن ها صحبت کند. مربی هلندی تیم اعتقاد دارد که تیمش برای رسیدن به قهرمانی نیاز به پیروزی در مستایا دارد. کومان به شدت تلاش میکند تا بازیکنان همچنان با روحیه ای بالا به کار خود در لیگ ادامه دهند.

 

بارسلونا در حالی در مقابل والنسیا قرار میگیرد که قبلش از نتیجه بازی های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید آگاه خواهد بود. خواسته کومان این است که بازیکنان در خط حمله با جدیت بیشتری بازی کرده و در کار های دفاعی نیز احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

 

شکست خانگی مقابل گرانادا ضربه بدی بود اما هنوز هیچ چیزی به پایان نرسیده و احتمال هر چیزی وجود دارد. در کادر فنی برخی اعتقاد دارند که این شکست به تیم کمک میکند تا در دیدار های بعدی با روحیه و جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

 

کومان حالا از سوی مدیریت باشگاه نیز فشار هایی را به صورت جدی احساس میکند. لاپورتا با مدیران سابق تیم متفاوت است و اگر کومان نتایج خوبی را نگیرد احتمال جدایی اش وجود دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ