خوزچو:«بنزما بعد از رفتن رونالدو آزادانه تر بازی می کند»

0

رئال مادرید نیوز : خوزچو رومرو با ۳۱۴ بازی هشتمین بازیکن تاریخ اوساسونا از نظر تعداد بازی است در مورد بازی امشب صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” خوش شانس بودم که در دوره کهکشانی ها مقابل رئال بازی کردم. رونالدوی برزیلی بیش از بقیه با من جنگید. بازیکنی بود که این حس را می داد که درون زمین حضور ندارد اما حضور داشت. وقتی توپ را برمی داشت، به گل تبدیل می شد. برای یک مدافع این خیلی مشکل است. خیلی سریع بود و حرکات خیلی خوبی داشت. یادم است که در سال ۲۰۰۴ در زمین رئال با نتیجه سه بر صفر برنده شدیم و گل اول را زدیم. با زیدان به شدت درگیر شدم. فیگو آمد و چیزهایی گفت.  می خواستم بگویم به نتیجه نگاه کند اما پشیمان شدم چون خیلی از بازی مانده بود و ممکن بود ببازیم. حرفهایم را خوردم اما برنده شدیم!”

وی در مورد بازی امشب گفت :” رئال برای لالیگا می جنگد و چمپیونزلیگ را هم در ذهنشان دارند و این فرصت خوبی است تا شکستشان بدهیم مثل اتفاقی که قبلا هم رخ داده است. خیلی سخت است که بتوان رئال را شکست داد. اوساسونا در حالی به بازی می رسد که بقای خود را قطعی کرده است. این فرصت خوبی است تا بتوانیم برنده شویم و با کسب پیروزی در زمین رئال مادرید تاریخ ساز شویم.  بنزما به نظر من خطرناک ترین بازیکن رئال است. با رفتن رونالدو بازی او خیلی آزادتر شده است. قبلا بازیکن بزرگی بود و هنوز هم هست اما مهاجمان به خاطر گلهایشان مورد ارزیایب قرار می گیرند. وقتی که رونالدو در تیمشان بود در محوطه جریمه حریفان را می درید و  بنزما تحت الشعاع قرار نمی گرفت. حالا بنزما نقش دیگری را پذیرفته و پختگی خود را نشان می دهد. او شرایط خیلی خوبی دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ