دو ترکیب احتمالی برای رئال مادرید در استمفوردبریج

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی به مصاف چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج می رود که بدون تردید به دنبال کسب پیروزی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول خواهد بود.

زیدان برای این دو بازی با توجه به شرایط مدافعانش و تفکراتش ممکن است که از دو ترکیب مختلف استفاده کند. حضور مندی و راموس تقریبا قطعی است اما احتمال حضور والورده و واران کم است و کارواخال و لوکاس هم قطعا بازی را از دست می دهند.

زیدان برای این بازی دو ترکیب را مد نظر قرار داده که یکی سیستم ۳-۳-۴ است و دیگری ۲-۵-۳ که هدف اصلی آن محافظت از راموس خواهد بود که تازه از مصدومیت برگشته است.

ترکیب هجومی تر بدین شرح است: کورتوا، ناچو، واران، میلیتائو، مندی (مارسلو)، کاسمیرو، کروس، مودریچ، هازارد (وینیسیوس)، آسنسیو و بنزما.

اما اگر زیدان بخواهد بیشتر احتیاط کند و تمرکز اصلی اش روی گل نخوردن باشد با این ترکیب به میدان خواهد رفت: کورتوا، اودریوزولا، میلیتائو، راموس، ناچو، مندی (مارسلو)، کاسمیرو، کروس، مودریچ، هازارد (وینیسیوس) و بنزما.

لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب ترکیب رئال مادرید بازی بعدی رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ