کروس:«زیدان یک سال دیگر قرارداد دارد و می ماند»

0

رئال مادرید نیوز : تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در کنار زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل چلسی شرکت کرد.

کلید بازی برگشت :” تردیدی نیست که انگیزه خواهیم داشت و با همه قوا ظاهر می شویم و ببینیم که با چه کیفیتی برای صعود به فینال حضور پیدا خواهیم کرد.”

شرایط بدنی خوب چلسی و مشکلات گلزنی رئال مادرید :” خوب دفاع می کنیم و برای حذف تیمی نظیر چلسی این مهم است. باید کمی بیشتر از بازی رفت موقعیت ایجاد کنیم اما قطعا توانش را داریم.”

فصل قهرمانانه:” قطعا می دانیم که مثل یک تیم سالی آرام و راحت نبوده است اما از آن عبور می کنیم. مصدومیت های زیادی را پشت سر گذاشتیم. در ماه می هستیم و در هر دو تورنمنت حضور داریم و می توانیم قهرمان شویم. گذشته ها گذشته است. حالا در این جا هستیم. این یک بازی است و خیلی ها در این باره صحبت می کنند که خسته هستیم اما این طبیعی است. حالا یک بازی داریم و با تمام قوا ظاهر می شویم.”

اهمیت راموس:” نیازی نیست در موردش صحبت کنیم چرا که سالها خوشد را ثابت کرده و در چنین بازیهایی نشان داده که بازیکن مهمی است.”

هازارد:” حیف که نتوانسته که تا کنون به خاطر مصدومیت هایش خودش را نشان بدهد اما از نظر بدنی کمی بهتر شده است. بازیکنی است که تا سالها می تواند در این جا باشد. در یک بازی به عنوان بازیکن فیکس حضور داشته است که زیاد نیست اما بازیکن خطرناکی برای خط دفاعی حریف است.”

چلسی در نیمه اول بازی رفت خطرناک بود: ” در نیم ساعت اول  بازی رفت خوب پرس نکردیم. وقتی این گونه بازی کنی کار سخت می شود چرا که همان چیزی است که انها می خواهند. بعد از آن بهتر بازی را مدیریت کردیم و با توپ بهتر شدیم.”

شرایط بدنی خودش:” در این جا هستم پس حالم خوب است.”

کاسمیرو و مودریچ بهترین های دنیا هستند؟” نمی دانم چون بازیهای تیم های دیگر را زیاد نمی شوم. خوشحال می شوم که چنین چیزی بگویند اما همه تلاشمان را می کنیم. اگر جام نبریم اهمیتی ندارد که بهترین باشیم یا نه.”

می توانی پنجمین چمپیونزلیگ دوران فوتبالت را ببری:” قبل از قهرمانی باید فشار را تحمل کنی.”

آنتونیو بلانکو :” از داشتن توپ نمی ترسد. این به او کمک می کند. خیلی راحت حرکت می کند و این به سود تیم است. کم بازی کرده است اما کیفیتش را دارد تا فوتبال خوبی ارائه بدهد. تردیدی نیست.”

ماندن یا نماند زیدان :” فکر می کنم که می ماند. تا جایی که خبر دارم، یک سال دیگر از قراردادش مانده و به همین خاطر فکر می کنم که بماند (می خندد)!”

کدام بازیکن چلسی خواب را از تو می گیرد؟” در پانزده سال فوتبال بازی کردنم بازیکنی نبوده که خواب را از من بگیرد. یک مربی آلمانی دارند و به همین خاطر برایم عجیب نیست که تیم بزرگی هستند. اگر تیم خوبی نبودند به نیمه نهایی نمی رسند اما کیفیت و تجربه این بازی را داریم.”

از نظر شرایط بدنی مشکلی برای بازی با چلسی نداری؟” شرایط خوبی داریم. بازیکنانی برگشته اند به جز واران که مصدوم شد. همه آماده بازی کردن، دویدن و  جنگیدن هستند. مهم است که با کیفیت ظاهر شویم.”

کانته:” حریف مهمی است. در بازی رفت بعد از دقیقه ۳۰ کنترل بهتری روی او و چلسی داشتیم. در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشتیم. موقعیت های زیادی نداشتیم اما بهتر شدیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ