آمار ویژه از بازی رئال مادرید و چلسی: اگر تیم زیدان گل بزند، شانس صعودش ۴۹ درصد می شود

0

رئال مادرید نیوز : آمار و رکوردهای ویژه بازی برگشت رئال مادرید و چلسی را مرور می کنیم.

شانس های رئال مادرید : از زمانی که گل زده در خانه حریف به عنوان معیار اصلی در بازیهای اروپایی استفاده می شود، تیم هایی که در بازی رفت در خانه به تساوی ۱-۱ رسیدند فقط در ۲۷ درصد دفعات به مرحله بعدی صعود کردند. اگر تیم مهمان در بازی برگشت گل بزند، این درصد افزایش پیدا می کند و به ۴۹ درصد می رسد. پسر اگی تیم زیدان امشب گل بزند شانس بالایی خواهد داشت.

موارد قبلی: اگر فقط به چمپیونزلیگ نگاه کنیم مجموعا ۳۷ بار بازی رفت ۱-۱ شده که فقط ۱۲ بار تیمی که بازی برگشت مهمان بوده، صعود کرده است (یک بار به لطف گل زده در خانه حریف و یازده بار به لطف پیروزی تیم مهمان در بازی برگشت) دو مورد آخر مربوط به تساوی پی اس جی و چلسی در سال ۲۰۱۵ در استمفوردبریج با نتیجه ۲-۲ و پیروزی آژاکس در زمین یوونتوس با نتیجه ۲-۱ در سال ۲۰۱۹ بودند که تیم های فرانسوی و هلندی صعود کردند.

رئال مادرید : رئال مادرید فقط در یکی از پنج باری که در بازی رفت در خانه به تساوی ۱-۱ رسیده صعود کرده است. تیم در سال ۱۹۷۶ با شکست دو بر صفر در بازی برگشت توسط بایرن حذف شد، در سال ۱۹۸۸ با پیروزی بدون گل در بازی برگشت مقابل آیندهوون ، در سال ۱۹۸۹ با شکست پنج بر صفر در سن سیرو و در سال ۱۹۹۹ با شکست دو بر صفر در اوکراین. رئال فقط در اولدترافورد با پیروزی دو بر یک در سال ۲۰۱۳ صعود کرد.

تساوی رئالی ها : رئالی ها به جز دفعات مذکور، چهار بار هم با تساوی با نتایجی دیگر به بازی برگشت رسیدند که فقط یک بار صعود کردند: تساوی بدون گل در بازی رفت مقابل یونایتد و پیروزی سه بر دو در بازی برگشت در اولفدترافورد با نتیجه سه بر دو و در سه دفعه دیگر حذف شدند : مقابل بارسا در سال ۱۹۶۰ ، مقابل اندرلخت در سال ۱۹۶۲ و مقابل بروژ در سال ۱۹۷۶.

چلسی: تیم لندنی در پنج تا از شش باری که در بازی رفت در خارج از خانه به تساوی یک بر یک رسیده، صعود کرده و فقط در سال ۲۰۱۹ مقابل پی اس جی حذف شده است. آنها در سال ۱۹۷۰ در بازی برگشت مقابل آریس با نتیجه پنج بر یک پیروز شدند، در سال ۲۰۰۷ در مقابل پورتو با نتیجه دو بریک، در سال ۲۰۰۸ مقابل لویرپول با نتیجه سه بر دو و در سال ۲۰۱۴ مقابل گالاتاسرای با نتیجه دو بر صفر. آنها در مقابل آینتراخت نیز پس از تساوی ۱-۱ در بازی برگشت در سال ۲۰۱۹ در ضربات پنالتی صعود کردند.

تیم انگلیسی مقابل اسپانیایی : چلسی فقط در پنج تا از سیزده تقابل رفت و برگشتی مقابل اسپانیایی ها صعود کرده : مقابل بتیس در ۱۹۹۸ ، مقابل بارسلونا در ۲۰۰۵ ، مقابل والنسیا در ۲۰۰۷ ، مقابل بارسلونا در ۲۰۱۲ و مقابل اتلتیکو در ۲۰۲۱. حالا می خواهند به اولین باشگاهی تبدیل شوند که در یک فصل هم رئال را حذف می کنند و هم اتلتیکو.

رئال مادرید در لندن : رئال هرگز در بازیهای رسمی در استمفوردبریج بازی نکرده اما هجده بار دیگر در مقابل تیم های انگلیسی در این کشور بازی کرده که حاصلش شش برد، پنج تساوی و هفت شکست بوده است. رئال مادرید چهار بار در لندنب ازی کرده که حاصلش دو برد : (هر دو مقابل تاتنهام)، یک تساوی مقابل آرسنال و یک شکست مقابل تاتنهام در ومبلی بوده است.

توماس توخل: مربی آلمانی پس از رساندن پی اس جی به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ از این تیم اخراج شد و بعد از آن راهی چلسی شد. فقط یک مربی دیگر دو تیم مختلف را در یک فصل چمپیونزلیگ هدایت کرد: رونالد کومان که در فصل ۰۸-۲۰۰۷ در شروع فصل مربی آیندهوون بود و در پایان فصل مربی والنسیا که هر دو تیم در مرحله گروهی حذف شدند. توخل هرگز مقابل حریفان اسپانیایی نباخته است (سه برد و چهار تساوی از هفت بازی).

داور: اورساتو یکی از باتجربه ترین داوران فوتبال اروپا است که تا کنون ۳۵ بازی را در چمپیونزلیگ توپ زده که ۲۰ بار مهمان برنده شده و یازده بار میزبان. او دو بازیکن از مهمان اخراج کرده و چهار بازیکن از میزبان. شش پنالتی به سود مهمان گرفته و سه پنالتی به سود میزبان.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ