بلانکو امشب به هافبک های رئال مادرید کمک می کند تا نفسی چاق کنند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در چهار شب آینده دو بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز در مسیر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. برای رئال و زیدان بردن هر دو بازی خیلی مهم است. البته به نظر می رسد که بازی استمفوردبریج به مراتب سخت تر است. زیدان می داند که کروس و مدریچ دو هافبک باتجربه تیمش به شدت خسه هستند و در نظرد ارد که حداقل به یکی از آنها در بازی امشب مقابل گرانادا استراحت بدهد و به همین خاطر است که احتمال دارد که آنتونیو بلانکو هافبک جوان رئال مادرید فرصت خودنمایی پیدا کند.

بلانکو در شب پیروزی رئال مادرید مقابل کادیز فیکس شد و درخشان ظاهر شد. او سه روز قبلش اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان رئال در حضور ۳۱ دقیقه ای مقابل ختافه داشت آن هم در حالی که ۲۷ ساعت قبلش در بازی کاستیا و تالاورا به میدان رفته بود. بلانکو در مقابل بتیس نیز سیزده دقیقه بازی کرد و حالا این هافبک ۲۰ ساله می تواند بیش از این خودش را ثابت کند و چه بسا بخشی از ترکیب بزرگسالان رئال مادرید در فصل آینده باشد.

بلانکو میانگین ۱۱.۷ توپربایی به ازای هر ۹۰ دقیقه در تیم بزرگسالان رئال را در این فصل داشته در حالی که این آمار برای کاسمیرو ۱۱.۳ است و برای کروس ۵.۸ . از سویی بلانکو ۵۹ دوئل را ا بازییکنان حریف در کاستیا برده است. سبک بازی بلانکو بیشتر شبیه کروس است اما اگر نیاز باشد تا در نقشی تدفاعی تر بازی کند هم مشکلی ندارد. بلانکو میانگین ۸.۷ پاس در یک سوم دفاعی حریف را دارد در حالی که این آمار برای کاسمیرو ۵.۲ است. بلانکو اگر امشب بازی کند قطعا همه تلاش خود را خواهد داشت تا بدرخشد و البته در کنارش به هافبک های باتجربه رئال مادرید کمک کند تا کمی استراحت کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ