پدررول:«هازارد یک ثانیه بیشتر هم حق ندارد در رئال مادرید بماند»

0

رئال مادرید نیوز : عملکرد ضعیف ادن هازارد بازیکن بلژیکی مقابل چلسی و قهقهه های بعد از آن با بازیکنان تیم لندنی هواداران رئال مادرید را به مرز جنون رسانده است. آنها حتی یک ثانیه دیگر هم نمی خواهند هازارد را در رئال ببینند.

جوزپ پدررول خبرنگار اسپانیایی و مجری برنامه ال چیرینگیتو در نطق شب گذشته اش با خشم خطاب به هازارد گفت :” رئال مادرید از اروپا حذف شد و هازارد وقت پیدا کرد تا بخندد و شوخی کند. دو سال است که به هواداران رئال مادرید گند می زند، دو سال است که اضافه وزن دارد و به گرت بیلی دیگر تبدیل شده است. عصبانی هستیم. او را درک نمی کنیم. حق ندارد که حتی یک ثانیه دیگر هم در رئال مادرید بماند. خیلی ها می گویند که او گرت بیلی دیگر است. رئال مادرید سالها منتظرش ماند، برایش مذاکره کرد و برای خریدنش صد میلیون یورو هزینه کرد. آنها حذف شده بودند، آیا چیز خنده داری در این زمینه وجود داشت؟ بعد از ان که زیدان به او فرصتی را داد که لیاقتش را نداشت، داشت به همه می خندید؟ آنالیزهای زیادی در مورد رئال مادرید وجود دارد، مثل آینده زیدان، ماندن یا نماندن راموس، تغییرات تیم، خریدهایی که باید انجام شود . تغییرات زیادی در راه است. اما ماجرای هازارد خیلی جدی است. او حتی یک ثانیه دیگر هم حق ماندن در رئال مادرید را ندارد.”

هازارد در کل بازی با چلسی یک شوت به چارچوب داشت، نصف دریبل هایش موفق بودند، ۸۶ درصد پاس صحیح را داشت و بیش از نیمی از دوئل هایش را برد.هازارد در میان رسانه های معتبر به طور متوسط نمره ۴.۳ از ۱۰ را کسب کرد. گاردین و اکیپ نمره  سه از ده را به او دادند. گاردین نوشت:” عدم اعتماد به نفس در بازگشتش به استمفوردبریج مشهود بود.” اکیپ نیز نوشت:” بازی کردن تحت حمایت بنزما هم تاثیری در بازی اش نداشت. با هم تیمی هایش همکاری نداشت. به نظر می رسد که عضلانی تر شده و همین باعث شده تا سرعتش کمتر شود. در حفظ توپ یا مقاومت در مقابل دوئل ها ناکام بود. در نیمه دوم جدیت بهتری پیدا کرد اما  در تنها شوت خود در بازی با ادوارد مندی مواجه شد. ”

تلگراف نوشت:” هازارد در زمان تاثیر گذاشتن در جریان بازی مقابل تیم سابقش دچار شد. آماده نبود و خیال چلسی را راحت کرد.”دیلی میل نوشت که هازارد از بهترینطحش دور بوده است و ایندپندنت نوشت:” آماده نبود. تاثیری در جریان بازی نگذاشت و تهدیدی برای حریف نبود.”گاتزتا دلوا اسپورت نمره پنج از ده را به هازارد داد و بالاترین نمره مربوط به تایمز با نمره ۶ از ۱۰ بود. در نظرسنیج نشریه آس نیز ۹۴ درصد از شرکت کنندگان نمره مردودی به بازی هازارد دادند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ