اولین ورودی پرسپولیس در پایان لیگ/ هافبک سابق سرخ‌ها: آخر فصل برمی‌گردم

0

پرسپولیس نیوز – سعید حسین پور هافبک ماشین سازی در خصوص وضعیت این تیم گفت: مسئولان تیم قول داده اند تا مشکلات مالی را برطرف کنند. به ما هم گفته اند که قبل از بازی با سایپا دریافتی خواهیم داشت، اما از زمان دقیق آن اطلاعی ندارم.

او در خصوص تمرینات ماشین سازی و بازی‌های تدارکاتی اخیر این تیم، عنوان کرد: در روزهای گذشته تمرینات خوبی را زیر نظر علیرضا اکبرپور پشت سر گذاشته‌ایم. ۳ بازی تدارکاتی نیز داشتیم. در ۲ دیدار اول به راحتی پیروزی شدیم. با این وجود در بازی سوم مقابل یک تیم از لیگ دسته دوم قرار گرفتیم.

هافبک ماشین سازی درباره عملکرد خوب این تیم مقابل آلومینیوم و تاثیر حضور اکبرپور در این تیم، بیان کرد: اکبرپور از وقتی سرمربی ماشین سازی شده به ما کمک کرده است. از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم. در بازی مقابل تیم خوب استقلال عملکرد قابل قبولی داشتیم.

او در خصوص قرارداد خود با تیم ماشین سازی، عنوان کرد: قراردادم با ماشین سازی ۶ ماهه است و در پایان فصل به پرسپولیس بر می‌گردم.

وضعیت پرسپولیس سعید حسین پور بیوگرافی سعید حسین پور باشگاه ماشین سازی تبریز بازیکنان ماشین سازی بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

اولین ورودی پرسپولیس در پایان لیگ/ هافبک سابق سرخ‌ها: آخر فصل برمی‌گردم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ