پدر کورتوا:«اگر هازارد به قهرمانی لالیگا کمک کند، هواداران رئال رفتارش را فراموش می کنند»

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که هازارد به خاطر قهقهه هایش بعد از بازی رئال و چلسی مورد تمسخر و خشم هواداران قرار گرفت و مجبور شد عذرخواهی کند اما قطعا این حرکتش می تواند تبعاتی داشته باشد.

حالا حتی تیری کورتوا پدر دروازه بان رئال هم از هازارد انتقاد کرد و گفت :” چنین کاری از جانب هازارد هوشمندانه نبود. احتمالا به کارش فکر نمی کرد اما چنین تصاویری برای هواداران دردناک است. وقتی ببینی که بازیکنی دو دقیقه بعد از حذف می خند… این رفتار خیلی غیرحرفه ایست. آیا این ماجرا عواقبی دارد؟ اگر در چهار بازی بعدی بتواند به رئال برای قهرمانی لالیگا کمک کند، همه چیز ممکن است فراموش شوند و او را ببخشند. کاپیتان راموس یا کسی دیگر از رختکن باید در این باره با او صحبت کند.”

مارک دگریس بازیکن اسبق تیم ملی بلژیک هم در این باره صحبت کرد:” هواداران رئال دو سال است که منتظر بهترین نمایش هازارد هستند. اگر همچنان انتظار دارد که بخشیده شود باید پایان فصل خوبی داشته باشد. عذرخواهی کمک نمی کند بلکه روندش همه چیز را ثابت خواهد کرد. هازارد خوش شانس است که زیدان مربی اوست. کسی مثل کونته که نقش مدیریت فنی را دارد این رفتار را نمی پذیرفت. اگر مربی عوض شود، دوره هازارد در رئال تمام می شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پدر کورتوا:«اگر هازارد به قهرمانی لالیگا کمک کند، هواداران رئال رفتارش را فراموش می کنند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ