وقتی پسر کانیزارس به خاطر اسم پدرش از بازی کردن در آکادمی رئال می ترسید!

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس کانیزارس دروازه بان ۱۸ ساله و پسر دروازه بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در مورد شرایطش در رئال صحبت کرد. لوکاس در ۱۲ سالگی وارد آکادمی رئال شد.

لوکاس در گفتگو با کانال یوتیوب پسرش گفت :” باید از جو خانوادگی خارج می شدم. باید مدرسه و دوستانم را ترک می کردم و در دوازده سالگی به یک شهر بزرگ می رفتم و در یک خوابگاه جدید زندگی می کردم. زمانی که می فهمی یک بچه ۱۲ ساله هستی و تا کنون دو، سه روز هم بیرون از خانه والدینت نبودی و حالا باید تجربه جدیدی را داشته باشی، حس متفاوتی داری. باید به یک شهرک ورزش لوکس و مجلل بروی که روانشناسان، استاد ها و مربیان مراقب تو هستند و جوی وجود دارند که هم تیمی هایت به برادرانت تبدیل می شوند و بخشی از پیشرفتت هستند و می بینی که جایی بهتر از این جا برایت وجود ندارد. اما همچنان دلت برای خانواده تنگ می شود و جایشان خالی است. در این لحظات سخت ترین بخش هم همین است و این روی زشت سکه است.قطعا دوست ندارم که یاد اولین روزهایم در تیم نونهالان رئال مادرید بیافتم. چالش بسیار بزرگی بود و از گفتن این حرف پشیمان نیستم چرا که به مرور زمان یاد گرفتم که با آن کنار بیایم. استرس شدیدی داشتم و وقتی که می فهمیدم مربی من را در ترکیب قرار نداده، آرامش پیدا می کردم. ”

البته سانتی کانیزارس این جای حرفش پرید و گفت که پسرش چیز دیگری به او می گفته است:” چه می گویی؟ یادم است که برعکسش را به من می گفتی و با ناراحتی می گفتی که مربی تو را در ترکیب قرار نداده است.”

لوکاس کانیزارس در ادامه گفت :” وقتی درون زمین وارد می شدم استرس شدیدی داشتم. فشار فامیلی ام روی من خیلی سنگینی می کرد و  فکر می کردم که توانش را ندارم و آماده پوشیدن پیراهن رئال نیستم. سعی کردم که یاد بگیرم که با این فشار کنار بیایم و ثابت کنم که لیاقت پوشیدن پیراهن رئال را دارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

وقتی پسر کانیزارس به خاطر اسم پدرش از بازی کردن در آکادمی رئال می ترسید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ