آشتی کردن علی بحرینی و گرشا رضایی در خندوانه

0

شب گذشته، رامبد جوان در «خندوانه» میزبان گرشا رضایی خواننده جوان کشورمان بود. رضایی درباره مبتلا شدنش به کرونا گفت: من کرونا گرفتم؛ البته بیشتر اعضای خانواده‌ام هم درگیر کرونا شدند. در دوران کرونا تنگی نفس و حتی ریزش مو داشتم. خوشبختانه و به لطف خدا کرونا را شکست دادم.

وی ادامه داد: من متولد ازنا یکی از شهرهای استان لرستان و بزرگ شده تهران هستم. ازنا یک شهر کوهستانی سردسیر است.

این خواننده در پاسخ به پیشنهاد جوان درباره خواندن یک آهنگ لری گفت: اتفاقاً به فکرش هستم و به زودی این کار را انجام می‌دهم.

مهمانان خندوانه گرشا رضایی علی بحرینی خندوانه فصل هفتم خندوانه سری جدید خندوانه دیشب تکرار خندوانه دیشب بیوگرافی گرشا رضایی بیوگرافی علی بحرینی اینستاگرام خندوانه

در بخشی از برنامه رضایی درباره همکاری اش با علی بحرینی ترانه سرا صحبت کرد و گفت: چند وقتی با من قهر است. علی جان بحرینی بیا با هم آشتی کنیم!

رامبد جوان هم طی یک تماس تلفنی با بحرینی این دو هنرمند را آشتی داد. بحرینی هم از جوان خواست که او را به خندوانه دعوت کند و گفت: من خیلی دوست دارم در «خندوانه» باشم. جناب خان هم که در جمع حاضر شده بود، به بحرینی گفت: بیا جای رامبد یک مملکت خوشحال می‌شوند!

جناب خان در ادامه خطاب به رضایی گفت: یک‌جایی خواندم که ازتون پرسیده بودند که خواننده خوب به نظر شما چه کسی است؟ گفته بودی نرم افزار‌های کوک صدا (خنده)!

رضایی هم در جواب جناب خان گفت: خواننده‌های خوب داریم؛ اما در این سال‌ها به خاطر آمدن این نرم افزار‌ها و در دسترس بودن آنها، می‌توان صدا را تغییر داد و به نوعی تبدیل به خواندن کرد.

در پایان برنامه رامبد جوان از گرشا رضایی قول گرفت، قبل از پایان فصل هفتم دورهمی در اواسط مرداد ماه، قطعه‌ای را آماده و برای اولین بار در خندوانه اجرا کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ