دوراهی رائول: انتظار برای جانشینی زیدان یا جهش به بوندسلیگا؟

0

رئال مادرید نیوز : سایت گل آلمان گزارش داده است که آینتراخت فرانکفورت در نظر دارد که رائول گونزالس را به عنوان جانشینی آدی هوتر در فصل آینده انتخاب کند. رائول تجربه دو فصل حضور در بوندسلیگا را دارد که در شالکه چهل گل زد و یک جام حذفی و یک سوپرجام آلمان را برد و تیمش تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ پیش رفت.

هر چند که رائول هنوز در سطح بزرگسالان فعالیت نکرده اما حقیقت این است که عملکرد خوب وی در آکادمی رئال مادرید و کاریزمای او باعث شده تا خیلی تیم ها به دنبالش باشند و تصور کنند که او اینده درخشانی در حوزه مربیگری دارد.

رائول تجربه قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان را دارد و در اولین فصل کاملش در کاستیا (فصل گذشته به خاطر کرونا نیمه تمام ماند) در دو قدمی صعود به لیگ دسته دو قرار دارد. او یک مربی با سبک مشخص است که سیستم اصلی اش ۳-۳-۴ است هر چند که توان تغییر به سه مدافع میانی را دارد، به مدافعان کناری دونده و هجومی اهمیت می دهد و برایش بازیکنان تکنیکی نیز حائز اهمیت بالایی هستند.

فرانکفورت در زمانی با رائول تماس گرفت که در مسیر حضور در چمپیونزلیگ در فصل آینده بود هر چند که فعلا در منطقه صعود به لیگ اروپا هستند. آینتراخت از تیم های مهم بوندسلیگا محسوب می شود و قطعا پیشنهاد جذابی برای رائول است. اما رائول باید بین جهش به بوندسلیگا یا ماندن در آکادمی رئال مادرید برای جانشینی زیدان در آینده یکی را انتخاب کند. پرز در سالهای اخیر به مربیان آکادمی روی خوش نشان داده است و به جز زیدان به سولاری نیز در تیم بزرگسالان فرصت داده است.  اگر زیدان تصمیم بگیرد که فصل بعد استعفا بدهد، رائول می تواند یک گزینه جدی باشد. زیزو هرگز به صورت قطعی ماندنش در رئال را تایید نکرده و فدراسیون فوتبال فرانسه و یوونتوس نیز به دنبال استخدام او هستند اما باید دید که اگر زیدان سرمربی فصل بعد رئال باشد آیا رائول حاضر است که یک سال دیگر در کاستیا منتظر بماند یا نه. هر چند که در صورت صعود کاستیا به لیگ دسته دو، چالش جذابی پیش رویش است تا در یک لیگ سخت تر و رقابتی تر خودش را محک بزند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دوراهی رائول: انتظار برای جانشینی زیدان یا جهش به بوندسلیگا؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ