فصل وحشتناک خط دفاعی رئال مادرید؛ غیبت در ۱۰۰ بازی

0

رئال مادرید نیوز : فرلاند مندی غایب ماقبل آخر زین الدین زیدان برای بازی مقابل گرانادا است. ماقبل آخر چرا که اودریوزولا نیز به احتمال زیاد پنجشنبه بازی نمی کند. اما این اتفاق جدیدی نیست. ترکیب رئال در این فصل بیش از ۶۰ مصدومیت داشته که بسیاری از آنها در خط دفاعی بوده است.

زیدان که تصور می کرد خط دفاع فیکس خود را با کارواخال، واران، راموس و مندی تشکیل بدهد شاید در چهار بازی پایانی از خط دفاعی شامل والورده، میلیتائو، ناچو، مارسلو (میگل گوتیرز) استفاده کند. البته ماروین نیز توان حضور در پست دفاع راست را دارد. در این فصل زیدان فقط در هفت تا از ۳۵ بازی ممکن از خط دفاعی فیکس خود استفاده کرده است.

کارواخال به طور مثال در این فصل فقط ۱۳ بازی در لالیگا داشته و فصل وحشتناکی را پشت سر گذاشته است. او مجموعا ۲۵ بازی را در لالیگای امسال از دست داده است. اودریوزولا که دیگر دفاع راست تخصصی رئال مادرید است در این فصل فقط ده بازی در لالیگا داشته و حالا او هم مصدوم شده است و بازی مقابل گرانادا را از دست داده اما انتظار می رود که به بازی مقابل بیلبائو برسد. لوکاس وازکز که از پست بال راست به پست دفاع راست برده شد، در این فصل ۱۳ بازی به عنوان یار فیکس در پست دفاع راست در لالیگا داشته و در چهار بازی هم در شروع بازی بال راست بوده و در جریان بازی پستش عقب کشیده شده و به پست دفاع راست رفته است.

اما ماجرای سرجیو راموس که شاید آخرین فصلش در رئال را داشته باشد هم عجیب است. کاپیتان در این فصل فقط ۱۵ بازی در لالیگا داشته که کرونا، مصدومیت، بیماری و … سد راه او شده اند. زوج او در خط دفاعی یعنی واران نیز فعلا مصدوم است اما انتظار می رود به بازی یکشنبه آینده برسد.  واران البته کمتر از سایر مدافعان رئال مصدوم شده است. میلیتائو و ناچو نیز مصدومیت هایی داشته اند. مدافع برزیلی در شروع فصل دچار مصدومیت شد و در میانه فصل هم چهار بازی را به علت مصدومیت و دو بازی را به علت کرونا از دست داد. ناچو نز چهار بازی را در این فصل از دست داده که دو تایش به خاطر کرونا بوده است. حتی چوست از کاستیا که در این فصل برای تیم بزرگسالان بازی کرده هم فعلا مصدوم است . در پست دفاع چپ نیز مارسلو چهار بازی را به علت مصدومیت از دست داده است و شاید در مقابل گرانادا جای خود را به میگل گوتیرز بدهد. مندی آخرین مصدوم رئال است که پنج بازی را از دست داده و تا آخر فصل نیز غایب است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

فصل وحشتناک خط دفاعی رئال مادرید؛ غیبت در ۱۰۰ بازی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ