۳ ایرانی در میان نامزدهای بهترین لژیونر آسیا

0

ساتین نیوز – سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی نامزدهای بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا پرداخت که نام مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی و امیر عابدزاده در میان گزینه‌ها دیده می‌شود. AFC درخصوص این بازیکنان نوشت:

مهدی طارمی
امیدهای پورتو برای قهرمانی رسماً از بین رفت، اما هیچ چیز نمی‌تواند در پیشرفت مهدی طارمی در جمع غول‌های پرتغال مانع ایجاد کند. او در چهار گل پورتو در برتری قاطعانه پورتو مقابل فارنسه دخالت داشت و تعداد گل‌های خود را در مسابقات مختلف فصل به عدد ۲۲ رساند؛ یک گل بیشتر از ۲۱ گل خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ ریوآوه.

بیشتر بخوانید:

  • آمار خیره کننده سردار در زنیت/ آزمون آقای گل می‌شود؟

سعید عزت‌اللهی
گلی استثنایی در غروب فوق‌العاده روز یکشنبه مقابل هزاران هوادار خوشحال. آنها کسانی هستند که یک مسابقه فوتبال را بیهوده زیبا نمی‌خوانند. شوت عزت‌اللهی از فاصله ۲۵ یاردی تا دروازه علاوه بر اینکه لبخند را روی چهره هواداران ویل بولدکلوب کاشت، نمایشی عالی از این تیم ثبت کرد و ویله را از خطر سقوط در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات لیگ دانمارک نجات داد.

امیر عابدزاده
دروازه‌بان ایرانی با چند واکنش عالی، نقشی بزرگ در تساوی یک-یک تیمش مقابل پاکوس ده‌فریرا ایفا کرد و فصل را با فُرمی عالی به پایان می‌رساند. عابدزاده تنها دو گل در پنج مسابقه اخیر دریافت کرده و ۲۰ واکنش را هم به نام خود ثبت کرده است.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

۳ ایرانی در میان نامزدهای بهترین لژیونر آسیا

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ