انقلاب تابستانی بارسلونا ؛ ورودی ها و خروجی های بارسلونا چه کسانی هستند ؟

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، پس از دست دادن لالیگا و پایان نسبتا ضعیف فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ ، هیئت مدیره بارسلونا به رهبری خوان لاپورتا می خواهد که تغییرات عمیقی در تیم ایجاد کند تا یک جهش در کیفیت تیم صورت بگیرد تا برای جدال های مهم آماده شود.

 

بارسلونا بازار نقل و انتقالاتی شلوغی را در پیش دارد و به نظر می رسد ۱۴ بازیکن بارسلونا در این بازار از تیم خارج می شوند یا وارد عملیات انتقال سایر بازیکنان می شود. بارسلونا برای کاهش دستمزدها و خرید بازیکنان دیگر به این عمل نیاز دارد.

 

بارسلونا احتمال دارد نیروی کار باشگاه به جز بازیگنان را تعدیل کند یا حقوق آن ها را کاهش دهد. به نظر می رسد در نیمه اول ماه جدید از فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ بازیکنان بارسلونا بار دیگر با کاهش حقوق رو به رو خواهند شد.

 

خروج بازیکنانی نظیر مارتین بریتویت ، نتو ، ساموئل اومتیتی ، جونیور فیرپو ، میرالم پیانیچ ، متئوس فرناندز و فیلیپ کوتینیو از باشگاه قطعی به نظر می رسد. ممکن است بعضی از این بازیکنان باشگاه را به صورت قرضی ترک کنند تا بارسلونا بتواند کنترل بیشتری روی پرداختی های سایر بازیکنان داشته باشد.

 

از طرف دیگر باید دید آیا بارسلونا به فکر فروش بازیکنان قدیمی تیم خواهد بود یا خیر. بازیکنی مانند سرجی روبرتو در سال ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد بود و باشگاه می تواند او را به فروش برساند.

 

در مورد تمدید لیونل مسی ، باشگاه بارسلونا معتقد است که فوق ستاره آرژانتینی برای ۲ فصل دیگر قراردادش را با آبی اناری ها تمدید خواهد کرد و سپس به سراغ بازی در MLS خواهد رفت.

 

در صورت ماندن لیونل مسی باشگاه بارسلونا اریک گارسیا را از منچستر سیتی به صورت رایگان به نیوکمپ می آورد. به نظر می رسد کاتالان ها ایده خرید یک مدافع وسط چپ پا را در سر می پرورانند که نام او هنوز مشخص نیست.

 

از طرفی به نظر می رسد بارسلونا نیاز به یک بازیکن دونده و جنگنده دارد . جورجینیو واینالدوم هنوز در رادار بارسلونا است و رونالد کومان هم به ستاره لیورپول علاقه مند است. به نظر می رسد قرمز های آنفیلد توان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را ندارند.

 

در خط حمله فروش مارتین بریتویت قطعی است. احتمال ورود آگوئرو و دپای با هم وجود دارد. هر دو بازیکن ، بازیکن آزاد هستند و هر دو سودای بازی در باشگاه بارسلونا را دارند. به نظر می رسد باشگاه بارسلونا مجوز ورود هر دو را صادر خواهد کرد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

انقلاب تابستانی بارسلونا ؛ ورودی ها و خروجی های بارسلونا چه کسانی هستند ؟

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ