جنجال درخواست ازدواج دختر ۱۶ ساله از پسر جوان ! + عکس

3

درخواست ازدواج یک دختر ۱۶ ساله به پسر ۱۸ ساله حسابی خبرساز شد اما ماجرا زا این قرار است که این دختر بزودی فوت می کند و پدر و مادرش به همین دلیل اجازه ازدواج به او داده اند.

 خانم دانشجو از پدر و مادرش التماس می نماید تا به او اجازه دهند با نامزد ۱۸ ساله خود ازدواج نماید.خانم ۱۶ ساله می داند که دیر یا زود خواهد مرد به همین خاطر تلاش دارد تا فرصت باقیست با نامزد مورد علاقه خود هر چه سریعتر ازدواج نماید.خانم ایونا لیندلی هم اکنون در رشته عکاسی مشغول به تحصیل است.علاقه به رقص هم دارد.

عکس ازدواج ازدواج جالب اخبار جالب


او از طریق چت کردن با نامزدش لوری کستیون اشنا شد.در رستورانی قرار ملاقات گذاشتند.در ابتدای اشنایی خانم جرات گفتن بیماریش را به لوری نداشت.اما پس از گذشت سه هفته سعی نمود به هر روشی هست موضوع را به نامزد اینده خود بگوید.خانم لیندلی دچار اختلال ورم کیسه مثانه است.نفس کشیدن برای دختر خیلی مشکل است.

افرادی که به این نوع اختلال مبتلا هستند به سی سال نرسیده فوت می نمایند.
خانم لیندلی رو به مادرش کرد و التماس می نمود خواهشا اجازه دهید با دوستم عروسی کنم.من که دیر یا زود می میرم.نمی دانم سال اینده زنده خواهم ماند که ازدواج نمایم یا نه!
این زوج در سال ۲۰۱۲ جلو ۱۲۵ میهمان دعوت شده به مراسم در کلیسای “پراید ببتیست جنوبی”واقع در لیدز به صورت رسمی ازدواج نمودند.آنها پس از عروسی تصمیم گرفتند ماه عسل خود را به جزیره”رودوس”در یونان رفتند.اکنون که مدتی از پیوند انها می گذرد خانم لیندلی به اتفاق شوهرش در خانه مادرش زندگی می نمایند.

مادر لیندلی از دخترش مراقبت می نماید و دامادش نیز در دانشگاه لیدز ترینیتی مشغول تحصیل در رشته فیزیک است.شرایط جسمانی عروس خانم کمی سخت شده است.
او هم اکنون بیشتر اوقات به بیمارستان می رود و تحت مراقبت های پزشکان از دستگاه اکسیژن استفاده می نماید.اما لیندلی علیرغم شرایط موجود از زندگی در کنار مادر و شوهرش احساس رضایت دارد.

منبع:سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. رضا می گوید

    خانم لین … کوفت اما لوری تنها؟! ادب یاد نگرفتی زنیکه؟!

  2. Muhammad Sami Ashna می گوید

    درود بر شما خوبان
    ۲۵ سال عمر دارم میخواهم بایک دختر خانم ۲۵ ساله ازدواج کنم از هر ملیت باشه مشکل نداره
    بااحترا

    1. Muhammad Sami Ashna می گوید

      بسیار عالی موفق باشین