مودریچ، بنجامین باتن دنیای فوتبال

0

رئال مادرید نیوز : بنجامین باتن نام یکی از معروف ترین شخصیت های فیلم در دنیاست. شخصیتی که به این خاطر شناخته می شود که به صورت معکوس رشد می کند و هر چقدرش سنش بالاتر می رود به جای این که پیر شود، جوان تر می شود!

حالا مودریچ نیز چنین حالتی دارد. لوکیتا در مقابل گرانادا یک شب درخشان را داشت و جدا از گلش شب فوق اعلاده ای داشت. مودریچ در این بازی ۱۰۶ پاس داد در حالی که کل خط هافبک گرانادا ۱۲۴ پاس گل داد. از پاسهای لوکیتا ۹۴ تایش به مقصد رسیدند (۸۸.۷ درصد) و ۱۲ تایش به مقصد نرسیدند (۱۱.۳ درصد) او پنج توپ ربود و هجده توپ لو داد. مودریچ در این فصل ۵۵ بازی در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی داشته است. لوکیتا ۴۶ بازی در رئال داشته و فقط سه تا از ۳۶ بازی در لالیگا را از دست داده و در تیم ملی کرواسی نیز ۹ بازی داشته است. مودریچ در سن ۳۵ سالگی در ۳۱ بازی فصل ۹۰ دقیقه بازی کرده است  و سالی با بیشترین بازی را از سال ۲۰۱۴ تا کنون دارد.

مودریچ در رئال به جز دو فصل همیشه حداقل ۴۰ بازی داشته است : در فصل ۱۵-۲۰۱۴ دچار مصدومیت شد که هفده بازی را در لالیگا از دست داد و در فصل ۱۷-۲۰۱۹ نیز ۳۹ روز مصدوم بود و چهار بازی را در لالیگا از دست داد. لوکیتا برای حفظ آامادگی خود از ولاتکو ووچتچ، استاد دانشگاه تربیت بدنی زاگرب هم کمک گرفته است. مودریچ مجموعا در پیراهن رئال مادرید ۳۸۹ بازی داشته که ۲۷ گل و ۶۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. او چهار چمپیونزلیگ، دو لالیگا، یک کوپا، سه سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و چهار جام جهانی باشگاه ها به علاوه جایزه بهترین بازیکن فیفا و توپ طلا را برده است.  مودریچ حداقل تا ۲۰۲۲ در رئال خواهد بود و می تواند به درخشش ادامه بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مودریچ، بنجامین باتن دنیای فوتبال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ