نقشه راه پرز در پایان لالیگا: جانشین زیدان، خرید امباپه، آینده راموس، لوکاس، بیل و…

0

رئال مادرید نیوز : حالا نوبت زیدان و بازیکنان رئال مادرید است که لالیگا را با موفقیت و با کسب شش امتیاز از دو بازی بعدی به پایان برسند اما از هشت روز دیگر کار برای فلورنتینو پرز آغاز خواهد شد. مدیر رئال گفته است که خبری از انقلاب نیست اما تیم به بازسازی نیاز دارد. یکی از مهمترین مسائل مربوط به پیدا کردن جانشین برای زیدان است چرا که مربی فرانسوی به رختکن اعلام کرده که جدا می شود اما پرز باید در مسائل مهم دیگر هم تصمیم گیری کند: مشخص کردن تکلیف دو کاپیتان تیمش یعنی راموس و مارسلو، تمدید قرارداد لوکاس، فروش ایسکو، بازگشت بیل، خرید هالند یا امباپه و …

اولین اقدام : جلسه با زیدان
پرز بارها گفته است که زیدان قرارداد دارد و به ماندنش اعتماد دارد اما همه می دانند که مربی فرانسوی می خواهد برود و خودش هم به رختکن این را اعلام کرده است. زیدان در ماه های اخیر از این که بگوید سرمربی فصل رئال است، طفره رفته است و باشگاه پالس هایی در مورد جدا شدنش دریافت کرده بود. به همین خاطر به محض پایان فصل، پرز با زیدان جلسه خواهد گذاشت. زیزو در این جلسه احتمالا به صورت رسمی استعفا خواهد داد.البته در آینده قطعا درها به روی بازگشت زیدان برای سومین دوره اش باز خواهد بود اما فعلا مدیران رئال مذاکرات با رائول، آلگری و در درجه پایین تر لوو را آغاز کرده اند.در حال حاضر شماره هفت اسبق رئال مادرید اصلی ترین گزینه جانشینی زیدان است.

مرحله بعدی، تعیین تکلیف راموس
بعد از اعلام جدایی زیدان و انتخاب جانشین وی، باشگاه باید تکلیف راموس را مشخص کند. پیشنهاد رئال مادرید همچنان ثابت است : تمدید یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزد. فقط شش هفته تا پایان قرارداد راموس مانده است و باشگاه باید برنامه هایش برای فصل بعد را مشخص کند. جدایی کاپیتان جدایی یک بازیکن عادی نیست هر چند که رفتن زیدان به معنی یک تغییر دوران است و هیچ بعید نیست که راموس هم جدا شود تا تحولات ادامه داشته باشد. رئال مادرید خرید آلابا را قطعی کرده و به همین خاطر از نظر ورزشی نگرانی چندانی ندارد اما آینده واران نیز در این مسئله نقش دارد. بازیکن فرانسوی تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد و پیشنهاد تمدید با رئال را رد کرده است. رئال نمی خواهد که در تابستان بعدی رایگان جدا شود و احتمال فروش او در همین تابستان وجود دارد. اگر واران و راموس با هم جدا شوند یکی از مهمترین زوج های دفاعی تاریخ رئال مادرید کاملا از هم پاشیده می شود.

تمدید لوکاس و جدایی ایسکو و مارسلو
از سویی پرز باید تکلیف سه تا از بازیکنان باتجربه تیم یعنی لوکاس، ایسکو و مارسلو را تعیین کند که در سه چمپیونزلیگ پیاپی رئال نقش داشتند. اولی مثل راموس تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. ایسکو و مارسلو یک سال دیگر قرارداد دارند اما بر خلاف لوکاس که باشگاه حس می کند با توجه به عملکردش لایق ماندن است، دوران دو بازیکن مالاگایی و برزیلی تمام شده است. البته دستمزد بالای این دو بازیکن باعث می شود که پیدا کردن مشتری برایشان آسان نباشد. مارسلو کاپیتان دوم تیم است و ایسکو هشت سال در تیم مانده و بدین ترتیب جدایی این دو به معنی جدایی دو تن از قدیمی های تیم خواهد بود.

فاجعه بیل و شرایط هازارد
اما سرگیجه بعدی پرز مربوط به گرت بیل خواهد بود که پس از یک سال حضور قرضی در تاتنهام به رئال برمی گردد تا سال پایانی قراردادش را سپری کند. باشگاه انگلیسی به علت دستمزدش حاضر نیست که او را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. بیل و نزدیکانش می گویند که حاضرند تا در سال پایانی قراردادش در تیم بمانند. مسئله جنجالی دیگر مربوط به هازارد است. اگر پیشنهاد خوبی برسد، باشگاه مشکلی برای فروشش ندارد. در لیست فروش نیست اما مشکلات مالی باشگاه باعث می شود تا باشگاه درها را به روی فروش او باز کند هر چند که سخت است که در سن او با توجه به دستمزد بالایش در شرایط بحرانی کرونا، مشتری پیدا شود.

خرید یک کهکشانی: امباپه یا هالند
اما پرز بیش از هر زمان دیگری می داند که به یک خرید کهکشانی نیاز است. رئال به چهره های تازه نیاز دارد و امباپه و هالند گزینه های اصلی هستند. بازیکن فرانسوی به خاطر علاقه اش به رئال گزینه اصلی است. باشگاه مطمئن است که این بازیکن می تواند از نظر درآمد اقتصادی و کیفیت درون زمین توان تیم را چند پله بالاتر ببرد هر چند که باشگاه قبل از آن باید تکلیف مواردی که در بالا اشاره شد را مشخص کند.بازسازی رئال در راه است و در پایان فصل به نتیجه خواهد رسید و برنامه پرز این است که صرفنظر از قهرمان شدن یا نشدن در لالیگا این بازسازی را کلید بزند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نقشه راه پرز در پایان لالیگا: جانشین زیدان، خرید امباپه، آینده راموس، لوکاس، بیل و…

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ