الهام اخوان چه نسبتی با آشا محرابی دارد؟

0

الهام اخوان متولد نهم شهریورماه سال ۱۳۶۷ در «جوشقان قالی» از توابع شهر کاشان است. ابتدا در رشته نرم‌افزار کامپیوتر تحصیل کردم، اما به خاطر علاقه‌ای که از دوران کودکی به بازیگری داشتم، تصمیم گرفتم تئاتر بخوانم. بعد از این که از سال ۱۳۸۷ به تهران آمدم، دانشجوی تئاتر دانشکده هنر و معماری شدم. البته به همین تحصیلات هم اکتفا نکردم و از کلاس‌های زنده‌یاد حمید سمندریان هم بهره بردم.

نام بازیگران زن ایرانی فیلم و سریال های الهام اخوان بیوگرافی الهام اخوان بیوگرافی آشا محرابی اینستاگرام الهام اخوان اینستاگرام آشا محرابی الهام اخوان کیست

آغاز فعالیت هنری در پشت‌صحنه سینما و تلویزیون

وی اظهار کرد: در دانشگاه تئاتر کار می‌کردم و چند اجرای عمومی هم داشتم، اما، چون کار و داشتن درآمد هم برایم مهم بود، وارد فضای سینما و تلویزیون شدم. به عنوان منشی‌صحنه در سریال‌های مختلفی مثل پنچری، ساخت ایران و بخش‌هایی از معمای شاه حضور داشتم. در بیش از ۱۵ سریال و بیست تله‌فیلم منشی‌صحنه بودم تا این که در سال ۱۳۹۸ در فیلم «دوزیست» برای اولین بار بازی در یک کار سینمایی را تجربه کردم.

این بازیگر در ادامه گفت: حدود ۱۰ سال فعالیت در پشت‌صحنه، در بازیگری هم به من کمک زیادی کرد. وقتی به عنوان بازیگر وارد سینما شدم، نسبت به موقعیت دوربین، فضا و پشت‌صحنه آگاهی داشتم.

نام بازیگران زن ایرانی فیلم و سریال های الهام اخوان بیوگرافی الهام اخوان بیوگرافی آشا محرابی اینستاگرام الهام اخوان اینستاگرام آشا محرابی الهام اخوان کیست

وی در توضیح این مطلب عنوان کرد: فضای پشت‌صحنه برایم ملموس بود و درنتیجه هم در «دوزیست» و هم در «باخانمان» سعی کردم که به کارگردان و گروه پشت صحنه کمک کنم؛ همیشه پا‌به‌پایشان بودم، چون سختی‌های فعالیت در پشت‌صحنه را در این سال‌ها درک کرده‌ام. در این چند روز برخی از دوستان از حضور راحت من در جلوی دوربین گفتند که فکر می‌کنم بخشی از آن به‌خاطر همین آشنا‌‍ بودن با فضا باشد.

اولین حضور الهام اخوان در قاب تلویزیون نقش آفرینی در سریال با خانمان در سال ۱۳۹۹ است. او در این فیلم در نقش گوهر در کنار شقایق دهقان و حسام محمودی بازی میکند.

الهام اخوان هیچ نسبتی با نسبتی با آشا محرابی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ