الهام اخوان بازیگر سریال دودکش ۲ (عکس)

1

عکس های الهام اخوان بازیگر نقش خانم گندم هماسایی (عشق جدید بهروز) در سریال «دودکش ۲» در تبرماه ۱۴۰۰

فیلم و سریال های الهام اخوان عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال دودکش 2 زمان پخش سریال شبکه یک داستان سریال دودکش 2 بیوگرافی الهام اخوان بازیگران سریال دودکش 2 اینستاگرام الهام اخوان الهام اخوان کیست اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانمعرفی سریال : مجموعه تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی ادامه ای بر فصل اول سریالی به همین نام در سال ۹۲ و سریال «پادری» در رمضان ۹۵ می باشد .

داستان سریال : در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!».

بازیگران سریال : هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، الهام اخوان و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

فیلم و سریال های الهام اخوان عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال دودکش 2 زمان پخش سریال شبکه یک داستان سریال دودکش 2 بیوگرافی الهام اخوان بازیگران سریال دودکش 2 اینستاگرام الهام اخوان الهام اخوان کیست اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در دودکش ۲

الهام اخوان بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد نهم شهریور ماه سال ۶۷ در تهران با مدرک لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد .

وی در خانواده ای ۵ نفره بزرگ شده است خواهرش خانم عطیه اخوان و برادرش آقای امیر اخوان است مادرش خانم پوران میرزایی کارمند مخابرات و پدرش آقای اخوان کارمند بانک است.

وی مدت ها به عنوان منشی صحنه فعالیت کرده و جدیدا در قامت بازیگر در قاب تلویزیون و عرصه سینما ظاهر شده است.

الهام اخوان بازیگری را سنین نوجوانی و در سال ۱۳۸۳ با تئاترشروع کرد. و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به عنوان منشی صحنه به فعالیت پرداخت. سریال نمایش خانگی ساخت ایران ۲ یکی از کارهای شناخته شده ای است که خانم اخوان به عنوان منشی صحنه کار کرده است.

او نخستین تجربه بازیگری خود را در قامت بازیگر سینما، در سال ۱۳۹۸ با «فیلم سینمایی دوزیست» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی به دست آورد خانم اخوان در این فیلم نقش مریم کلفت همسایه را بازی کرد فیلم دوزیست برای بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

اما اثری که باعث شناخته شدن الهام اخوان به عنوان بازیگر شد ، مجموعه طنز تلویزیونی «باخانمان» ساخته دیگر برزو نیک نژاد بود در سال ۹۹ بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و مورد استقبال قرار گرفت.

فیلم و سریال های الهام اخوان عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال دودکش 2 زمان پخش سریال شبکه یک داستان سریال دودکش 2 بیوگرافی الهام اخوان بازیگران سریال دودکش 2 اینستاگرام الهام اخوان الهام اخوان کیست اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران فیلم و سریال های الهام اخوان عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال دودکش 2 زمان پخش سریال شبکه یک داستان سریال دودکش 2 بیوگرافی الهام اخوان بازیگران سریال دودکش 2 اینستاگرام الهام اخوان الهام اخوان کیست اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Evil666 می گوید

    دختره بسیار زیباس