آقای وزیر ورزش! از چند نفر شکایت می‌کنند؟

0

پرسپولیس نیوز – فرهاد اشراقی؛ باشگاه استقلال در ماههای گذشته از اشخاص زیادی شکایت کرده و البته از رسانه‌ها هم شکایت هایی را داشته است. جالب اینکه در همین باشگاه‌ها رئیس هیئت مدیره متاسفانه در زندان به سر می‌برد و هیچ کس هم توضیح قانع‌کننده‌ای در این مورد نمی‌دهد!

از وزیر محترم ورزش انتظار نداریم در مورد انتخاب خلیل زاده و ماجرای دستگیری او توضیح بدهد چرا که قضیه خیلی ورزشی نیست و به شخص سلطانی‌فر هم ربطی پیدا نمی‌کند اما از ایشان باید بپرسیم باشگاه استقلال تا کی و از چند نفر قرار است شکایت کند و نتیجه این شکایت‌ها چیست؟ حتی اگر بپذیریم خطای  روی مهدی قایدی واقعا پنالتی بود، باز هم همه می‌دانند که شکایت از داور دربی به هیچ جا نمی رسد و فقط افکار عمومی را سرگرم می‌کند. ته این قبیل  شکایت‌ها این است که اکبریان ۲ جلسه محروم می‌شود اما آیا محرومیت او برای استقلال امتیاز می‌شود؟

در مورد شکایت از رسانه‌ها هم در روزهای پایانی دولت حرف و حدیث زیاد است و البته به نظر می رسد بعضی از مسئولان باشگاه استقلال به خاطر حرف یک مربی مشغول شکایت از رسانه‌ها هستند که این واقعاً جای تاسف دارد از وزیر محترم ورزش که به هر حال در این مدت انتقادات زیادی را متحمل شده انتظار داریم برای یکبار هم که شده از مسئولان باشگاه استقلال و اندک مدیران باقی‌مانده در هیئت مدیره بپرسد شما برای چی از این همه آدم و این همه رسانه شکایت می کنید؟

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

آقای وزیر ورزش! از چند نفر شکایت می‌کنند؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ