اودریوزولا:«کلمه سرسختی بهترین توصیف برای فصل ماست»

0

رئال مادرید نیوز : الوارو اودریوزولا در مورد حضور خود مقابل بیلبائو و پیروزی رئال مادرید صحبت کرد :” به تیم تبریک می گویم. با وجود همه مشکلات عشق به این پیراهن را نشان دادند. شعار ما “جنگیدن تا آخرین لحظه” است. امروز همه تلاشمان را کردیم. روی خودمان تمرکز داریم و از ابتدا تا انتها لایق برد بودیم. تا آخرین لحظه می جنگیم.”

صحبت های زیدان بین دو نیمه :” به ما گفت که خوب کار کرده ایم. در ۳۰ متر پایانی دروازه حریفان مشکلاتی داشتیم اما در نهایت می توانستیم گل بزنیم. هنوز شانس داریم. رئال مادرید همین است و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.”

به تیم افتخار می کنید؟” به تک تک بازیکنان افتخار می کنیم. در طول فصل شرایط مشکلی داشتیم. در دیکشنری کلمه ای به معنی سرسختی وجود دارد که بهترین توصیف برای فصل ماست. در مقابل همه چیز طاقت می آوریم. امیدواریم که پاداش آن را بگیریم.”

آخرین بازی لالیگا:” این یک فینال است و بیشترین تلاش خود را می کنیم. در این باشگاه یاد گرفته ایم که تا آخرین ثانیه بجنگیم و همین کار را می کنیم.”

هند بازیکن بیلبائو:” مورسیو توپ را با دستش مهار کرد.هند بود. فرقی ندارد که برای رئال باشد یا تیم دیگری. به داور گفتم که هند را برای من توضیح بدهد تا بفهمیم که چه صحنه ای هند گرفته می شود و چه صحنه ای گرفته نمی شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

اودریوزولا:«کلمه سرسختی بهترین توصیف برای فصل ماست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ