فیلم درگیری قرن آباد گرگان دعوا با تبر

دانلود فیلم دعوا و درگیری قرن آباد گرگان امروز با تبر راننده نیسان

0

عصر روز گذشته درگیری شدید دسته جمعی در روستای «قرن آباد» گرگان به وقوع پیوست که تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

* یکی از مصدومان این درگیری بدحال و در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های گرگان بستری است و دادستان مرکز استان به موضوع ضرب و شتم ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی عاملان این درگیری صادر شد.

عکس دعوا روستای قرن آباد گرگان کجاست دعوای قرن آباد گرگان دعوا و درگیری خیابانی دعوا و درگیری دعوا خیابانی

دستور فوری دادستان گرگان برای برخورد با اراذل تبرکش

دادستان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان که در آن تعدادی اراذل و اوباش با تبر به این مسافران حمله کرده بودند، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

تعدادی از اراذل و اوباش روز گذشته در مسیر بازگشت یک خانواده از جنگل های قرن آباد برای آنان ایجاد مزاحمت و با تبر به آنان حمله کردند.

متأسفانه در این حادثه این افراد شرور با تبر بر سر پدر خانواده ضربه زدند و مصدوم به علت وخامت وضعیت در آی سی یو یکی از بیمارستان های گرگان بستری شده است.

دانلود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای قضایی و انتظامی، ضارب اصلی (فرد تبر به دست) حادثه حمله به اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان بامداد امروز دستگیر شد.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با اعلام این خبر گفت: این فرد سومین متهم، حادثه دلخراش روز جمله ۲۴ اردیبهشت در یکی از روستاهای گرگان است که ساعتی پیش با رصد اطلاعاتی پلیس در یکی از شهرهای نزدیک گرگان دستگیر و فعلاً بازداشت است.

وی افزود: بقیه متهمان هم دیشب دستگیر شدند.

دادستان سیدحسینی بیان کرد: دو متهم دیگر این حادثه هم که قبلاً دستگیر شده بودند دیروز با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکز استان، بازجویی و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار فعلاً روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، غروب جمعه ۲۴ اردیبهشت در یکی از روستاهای گرگان تعدادی از اوباش با حمله به اعضای یک خانواده، یکی از آنان را با تبر به شدت مصدوم و روانه بیمارستان کردند. انتشار ویدئوی حمله این اراذل به اعضای این خانواده در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ