نقشه رئال مادرید آینده: آلگری، امباپه، آلابا، پوگبا و …

0

رئال مادرید نیوز : اگر زیدان هفته آینده و بعد از بازی مقابل ویارئال در جلسه با پرز، استعفا بدهد به نظر می رسد که ماسیمیلیانو الگری مربی ایتالیایی اصلی ترین گزینه جانشینی او خواهد بود و البته نقشه راه رئال نیز مشخص است.

آس گزارش داده است که آلگری به عنوان یک مربی سختگیر قرار است که در عرض دو تا سه سال ترکیب رئال مادرید را متحول کند. بازیکنانی نظیر راموس، مودریچ و بنزما جای خود را به امباپه، هالند، کاماوینگا، آلابا و … خواهند داد. این نقشه با مربی آغاز می شود اما همچنان نامهای مهمی در آن نقش خواهند داشت.

اولین بخش این طرح مربوط به ستاره کهکشانی رئال مادرید خواهد بود که باید کیلیان امباپه خریده شود. بازیکنی که بخش زیادی از هزینه های خریدنش را جبران خواهند کرد. رئال بیشترین شانس را برای خرید وی دارد. رئال منتظر است که امباپه در همین تابستان رئالی شود اما اگر شیوخ قطری مخالفت کنند، انتقالش به ۲۰۲۲ موکول می شود.

یکی دیگر از نامهای مهم پروژه، داوید الابای اتریشی است که در سن ۲۸ سالگی به عنوان بازیکن ازاد به رئال می آید و جانشین راموس ۳۵ ساله می شود. تقریبا کل اروپا به دنبال آلابا بودند اما این بازییکن با قراردادی پنج ساله و دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورو و کوله باری از تجربه در بایرن به رئال می آید تا رهبر خط دفاعی رئال مادرید در سالهای آینده باشد.

در خط هافبک نیز مذاکرات با کاماوینگای ۱۸ ساله از سر گرفته شده است. جاناتان بارنت وکیل این بازیکن در حال بررسی روند انتقال است. البته کاماوینگا تنها گزینه نیست و پوگبا نیز همچنان در لیست رئال است. بازیکن فرانسوی هم در تابستان ۲۰۲۲ آزاد خواهد شد و به همین خاطر یونایتد نمی تواند مبلغ بالایی برای فروش وی باشد. رئال با خرید پوگبا می تواند راه را برای جذب دیگر موکل مینو رایولا یعنی هالند در سال ۲۰۲۲ باز کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نقشه رئال مادرید آینده: آلگری، امباپه، آلابا، پوگبا و …

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ