اگر مرد همسرش را در حالت زنا ببیند،جایز نیست او را بکشد!

3
مفتی اسبق مصر در اظهاراتی مخالف با فتوای مشهور علمای اسلام تکلیف زنی را که همسرش او را در حالت زنا مشاهده می کند، مشخص کرده است.

به گزارش سایت مصری “اخبارک”؛ علی جمعه مفتی اسبق مصر در برنامه “الله اعلم” که از شبکه ” سی بی سی” پخش می شود، گفت مردی که همسر خود را در حال زنا مشاهده کند، جایز نیست او یا آن فرد بیگانه را در آن حالت به قتل برساند.

مفتی وهابی فتوای مضحک مفتی وهابی حکم زنای زن شوهردار

بر پایه این گزارش؛ مفتی اسبق مصر در اظهاراتی مخالف با فتوای مشهور علمای اسلام بیان کرد: خداوند به ما دستور می دهد هنگامی که مرد، همسر خود را در حالت مذکور مشاهده کند، تأنی کند تا مبادا به سبب غیرت بی‌گناهی را بکشد.

مفتی وهابی فتوای مضحک مفتی وهابی حکم زنای زن شوهردار

وی در ادامه افزود: در صورتی مرد می تواند همسر زناکار خود به قتل برساند که اولیاء او اعتراف کنند یا شاهدانی شهادت بدهند و در غیر این صورت مرد می تواند تنها همسرش را لعن کند. اگر هم قرار است مرد، آن فرد بیگانه را بکشد باید ابتدای امر ثابت شود آن بیگانه مجرد یا جوان است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. دوست می گوید

    چیش تعجب داره؟

  2. اصغر می گوید

    من که نفهمیدم اولش میگه اگه ببینه جایز نیست بکشه ولی اگه اولیاش بگن یا شاهدا بگن کشتنشون جایزه این چه جور خبر رسانیه بعدشم خود قانون ایران فکر نکنم از همچین کسی که مرتکب قتل شده باشه حمایت کنه

  3. امید می گوید

    من که نفهمیدم چی گفت