کاپیتان تیم بانوان بارسلونا : فصل آینده هم همین اتفاق رخ می دهد ؛ به کار خودمان اعتماد داریم !

0

بارسا نیوز – رهبر تیم بانوان بارسلونا درون زمین یعنی الکسیا پوتیاس پس از قهرمانی تیم بانوان بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در مورد این تیم با اعتماد به نفس صحبت کرد.

 

الکسیا درباره قهرمانی گفت :

قبلا هم گفتم فاصله ای بین تیم ها وجود ندارد. ما به بازی خودمان اعتماد داریم و معتقد هستیم روش بازی ما دلیل اصلی نتیجه امروز است و دائما به دنبال بهتر شدن هستیم. ما چند روزی جشن می گیریم و سپس به لیگ بازخواهیم گشت و فصل دوباره همین اتفاقات رخ خواهد داد. ما به دنبال عادی کردن پیروزی هستیم و این کار بسیار دشوار است. ما باید خودمان را متعهد کنیم که برای ادامه کار با این میراث که تازه آغاز شده است ، به کار خود ادامه دهیم.

 

او در مورد ارزش قهرمانی گفت :

این قهرمانی تماشایی است. من با ملانی در این باره صحبت کردم. در ۸ سالی که اینجا بودیم ، در ۴ سال به نیمه نهایی رسیدیم و در ۳ سال گذشته ، ۲ بار راهی فینال اروپا شدیم و امشب قهرمان شدیم. من هیچ حرفی در این باره ندارم …

 

کاپیتان بانوان بارسلونا درباره خانواده خود گفت :

اکنون اولین چیزی که به آن فکر می کنم این است که این قهرمانی آن قدر بزرگ است که نمی توانید آن را به تنهایی زندگی کنید. مردم اطراف ما آن را بسیار جشن می گیرند ، اما ما دلتنگ خانواده و مردممان هستیم. وقتی تنها باشید ، به آن ها احتیاج دارید. دلم برای آن ها خیلی تنگ شده است. امیدوارم بتوانم در این هفته با همه جشن بگیرم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

کاپیتان تیم بانوان بارسلونا : فصل آینده هم همین اتفاق رخ می دهد ؛ به کار خودمان اعتماد داریم !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ