این پرسپولیس تیم اول و دوم ندارد؛ در همه جام‌ها هم مدعی است/ قشقایی اتفاق بود که دیگر تکرار نمی‌شود

0

پرسپولیس نیوز – پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با نتیجه ۴ بریک از سد تیم دسته دومی شاهین بندرعامری گذشت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. محمد پنجعلی که با دقت این بازی را به تماشا نشسته است در این رابطه صحبت های جالبی با پرسپولیس نیوز داشت که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس با یک تیم دسته دومی بازی داشت و برخی ها به یاد قشقایی ۵ سال پیش افتادند. شما چه طور؟

نه، آن شکست و حذف مقابل قشقایی شیراز یک اتفاق بود که دیگر تکرار نخواهد شد. من از اول هم می دانستم پرسپولیس با دست پُر و صعود به مرحله بعدی از بوشهر برمی گردد.

حتی با تیم دوم؟!

کدام تیم دوم؟!

به هرحال یحیی گل محمدی به بازیکنانی مثل کمال کامیابی نیا، حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو استراحت داد و امید عالیشاه هم که مصدوم شده بود. وحید امیری و مهدی ترابی هم در ترکیب اصلی نبودند و به عنوان تعویضی به تیم اضافه شدند.

به نظر من این پرسپولیس تیم اول و دوم ندارد. پرسپولیس در پست های مختلف نفرات هم سطحی دارد که مربیان کاردانی بالای سر خود می بینند. شما دیدید در نیمه دوم چگونه با یکی دو تعویض ورق برگشت.

 منظور شما حضور مهدی ترابی و وحید امیری در زمین بود؟

 بله، همین طور است. این دو در بازی های آسیایی و لیگ برتر به میدان رفته و خسته بودند. نیاز به استراحت داشتند و یحیی گل محمدی هم به موقع این فرصت را به این دو بازیکن کلیدی داد. زمانی هم که احساس شد باید وارد زمین شوند هر دو رفتند و هم گل زدند و هم پنالتی گرفتند.

 مهدی عبدی هم دو گل زد. نظری ندارید؟

 مهدی عبدی یک مهاجم جوان، با استعداد و چارچوب شناس است. او در کنار عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو رقابت جالبی دارند و خط حمله قدرتمندی برای پرسپولیس تشکیل داده اند.

آیا این پرسپولیس می تواند قهرمان جام حذفی شود؟

 چرا که نه؟ این پرسپولیس در همه جام ها مدعی است.

آقای پنجعلی شما یکی از مردان و پیشکسوتان اخلاق مدار فوتبال ایران هستید. درباره اتفاقات اخیر پس از دربی و درگیری های رسانه ای برخی پیشکسوتان و بزرگ ترهای دو تیم چه نظری دارید؟

متأسفانه به نظر می رسد برخی اوقات حرمت کسوت شکسته می شود و در این میان تلویزیون و برنامه های ورزشی خیلی می توانند تأثیر گذار باشند. ما نباید از حرمت شکنی یا دعوای دو پیشکسوت یا مدیران باشگاه ها لذت ببریم. این اتفاقات قشنگ نیست و فوتبال ما را به سمت بی اخلاقی سوق می دهد. تا دیروز می گفتند عامل اصلی حاشیه ها هواداران و تماشاگران هستند اما الان مدت هاست به خاطر کُرونا تماشاگری به استادیوم نمی رود. امیدوارم همه دوستان کمک کنند حرمت ها حفظ شود چون این دنیا واقعا ارزش این همه جنگیدن و درگیری با یکدیگر را ندارد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

این پرسپولیس تیم اول و دوم ندارد؛ در همه جام‌ها هم مدعی است/ قشقایی اتفاق بود که دیگر تکرار نمی‌شود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ