زیدان-رونالدو نازاریو-پرز؛ شبی بزرگ برای رفقای قدیمی

0

رئال مادرید نیوز : کمتر از سه روز تا پایان لالیگا باقی مانده است. رئال مادرید هر چند که قهرمانی اش به خودش وابسته نیست اما منتظر اتفاقات هفته پایانی می ماند.

در هفته پایانی، رئال مادرید باید ویارئال را شکست بدهد و منتظر امتیاز دادن اتلتیکو مقابل وایادولید بماند. در این میان زیدان، رونالدو نازاریو و پرز می توانند نقشی کلیدی داشته باشند.

وایادولید با مالکیت رونالدو نازاریو باید اتلتیکو را شکست بدهد تا شانسی برای بقا داشته باشد. سقوط به لیگ دسته دو ضرر مالی شدیدی را به آنها وارد خواهد کرد. در حقیقت به نظر می رسد که یک امتیاز هم برای تیم رونالدو نازاریو کفایت نمی کند و آنها باید برای بردن بازی کنند.

از سویی پرز نمی خواهد فصل را بدون جام به پایان ببرد. مدیر رئال از فصل های بدون جام متنفر است. زیدان هم می خواهد که اگر بازی شنبه آخرین بازی در دوره دومش در رئال است بتواند با افتخار و با جام از رئال برود و برای اولین بار در دوران مربیگری خود بی جام نماند.

زیدان از زمان کهکشانی های اول و خرید رونالدو نازاریو و زیدان به هر دو کاملا اعتماد دارد و رابطه آنها فراتر از رابطه مدیر- بازیکن است و رابطه ای بسیار گرم و صمیمانه با هم دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

زیدان-رونالدو نازاریو-پرز؛ شبی بزرگ برای رفقای قدیمی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ