گزارش مهم نیویورک تایمز: فیفا در ابتدا حامی سوپرلیگ بود

0

رئال مادرید نیوز : پروژه سوپرلیگ به یک پروژه ناکام و فعلا شکست خورده تبدیل شده است. در حقیقت طرحی که قرار بود فوتبال را متحول کند به خاطر ارائه اشتباه با دشمنی عمومی مواجه شد و در نهایت این طرح فعلا مسکوت مانده است.

اما نیویورک تایمز امروز گزارش مهمی منتشر کرده است. در حقیقت در ابتدا جیانی اینفانتینو رئیس فیفا از این پروژه حمایت کرده و با تمامی دوازده باشگاه حاضر در سوپرلیگ در تماس بوده و از آنها پشتیبانی کرده است. در تمامی اسناد و قراردادهای سوپرلیگ سوپرلیگ نیز به یک فرد مهم با کد رمزی W01 اشاره می شود که یا اشاره به شخص اینفانتینو دارد یا یکی از نزدیکان وی.  ماتیاس گاستفروم، دستیار اینفانتینو و مرد دست راست وی در فیفا در جریان کل پروسه بوده است و از این طرح حمایت کرده است.

اما وقتی که فشار عمومی علیه این پروژه شدت می گیرد، چفرین رئیس یوفا با اینفانتینو تماس می گیرد و نظرش را در مورد این پروژه می پرسد که در آن جا اینفانتینو کاملا موضع متفاوتی می گیرد و می گوید که با سوپرلیگ مخالف است.

طرح سوپرلیگ هنوز به پایان نرسیده است و شاید تحت شرایطی دیگر و به شکلی دیگر در سالهای آینده وارد فوتبال دنیا شود چرا که باید جلوی انحصارطلبی یوفا گرفته شود اما بهتر بود که این طرح بدون این شکست سنگین در همین شروع کار به جلو پیش برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

گزارش مهم نیویورک تایمز: فیفا در ابتدا حامی سوپرلیگ بود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ