قرارداد های پیچیده شرایط را برای انقلاب لاپورتا دشوار می کنند

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، خوان لاپورتا روز سه شنبه در مصاحبه ای اذعان داشت که یک چرخه به پایان رسیده است و اکنون زمان نوسازی بارسلونا است.

 

پس از این مصاحبه گمانه زنی رسانه ها آغاز شد و مشخص شد که شرایط بازیکنان باسابقه بارسلونا هم در خطر است. نام جرارد پیکه ، سرجی روبرتو ، سرخیو بوسکتس و آنتوان گریزمان در لیست غیرقابل فروش ها قرار ندارد و آن ها هم می توانند از عواقب این انتقال باشند.

 

بعضی از بازیکنان شرایط پیچیده بارسلونا را درک کردند و حاضر هستند که برای کاهش حقوق خود مذاکره کنند ، اما مذاکره با بازیکنان باسابقه و باکیفیت بارسلونا دشوار است زیرا بندهای قرارداد آن ها پیچیده است.

 

بعضی از این بازیکنان مانند سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه بند مربوط به بازنشستگی دارند دقیقا مانند آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز. در مورد سرجی روبرتو قرارداد او یک سال دیگر به پایان می رسد ، اما کاتالان ها قصد تمدید ندارند و احتمالا می خواهند او به فروش برسد.

 

لاپورتا پیش از این انقلاب های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ بارسلونا را رهبری کرده است. بارسلونا در شرایط سختی قرار دارد و باید دید خوان لاپورتا برای اجرای ایده های خود چه مقدار راسخ خواهد بود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

قرارداد های پیچیده شرایط را برای انقلاب لاپورتا دشوار می کنند

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ