ترکیب احتمالی ویارئال مقابل رئال مادرید؛ پائو تورس به دنبال جلب نظر رئال

0

رئال مادرید نیوز : اونای امری سرمربی ویارئال به هیچ وجه نمی خواهد که بازی مقابل رئال مادرید را با فکر بازی چهارشنبه مقابل یونایتد در فینال لیگ اروپا فدا کند. در حقیقت آس گزارش داده است که ویارئال با بخش قابل توجهی از ستارگانش مقابل رئال بازی می کند. در بازی شنبه شب در دی استفانو، چهره هایی نظیر پائو تورس، کاپوئه، پارخو و جرارد مورنو فیکس خواهند بود هر چند که شاید بازیکنانی نظیر ماریو، فونتس موری، آلبرتو مورنو، استوپینیان، کوکلین، موی گومز، باکا و یرمی پینو نیز از میان نیمکت نشین ها شانس بازی خواهند داشت. ترکیب احتمالی ویارئال مقابل رئال بدین شکل خواهد بود: رولی، ماریو، فونس موری، پائو تورس، مورنو، کاپوئه، پارخو، کوکلین، پینو، آلکاسر و موی گومز.

پائو تورس یکی از جذابیت های اصلی ویارئال در مقابل رئال مادرید خواهد بود. این مدافع میانی یکی از گزینه های رئال برای فصل بعد در صورت جدایی همزمان راموس و واران است. البته این مدافع ۲۴ ساله چهارشنبه بعدی باید به مصاف یکی دیگر از مشتریانش یعنی منچستریونایتد برود. قطعا پائو برای هر دو بازی انگیزه بالایی دارد. گفته می شود که ویارئال برای فروش پائو ۵۰ میلیون یورو می خواهد و این بازیکن به گران ترین بازیکن تاریخ تیم زردپوش تبدیل می شود.

اونای امری سرمربی ویارئال در مورد بازی شنبه صحبت کرد و گفت :” فویث را در اختیار نداریم، ایبورا حضور ندارد و سامو بهتر شده اما حضور ندارد. بقیه آماده هستند. ما باید در بازی پایانی لالیگا سه امتیاز را کسب کنیم. او به ما بستگی ندارد اما سعی می کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برنده شویم. به خاطر احترام به مسابقات و همه رقبا سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با کسب سه امتیاز مقابل رئال مادرید به فینال لیگ اروپا برسیم. بازی مقابل رئال خاص است. یکی از بهترین های دنیا هستند. برای بردن در آن جا بازی می کنیم و بازی خیلی جذابی در پیش خواهد بود. خیلی طبیعی روی فینال تمرکز داریم اما صد در صد روی بازی لالیگا تمرکز داریم، همین و بس. رئال بازیکنان خیلی خوبی دارد. تیم خوبی هستند. و بازی پرفشاری خواهد بود. رئال و یونایتد شبیه به هم هستند و این برای ما یک چالش است که درون زمین واکنش نشان بدهیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ترکیب احتمالی ویارئال مقابل رئال مادرید؛ پائو تورس به دنبال جلب نظر رئال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ