بنزما:«تردیدی ندارم که من و امباپه درون زمین همدیگر را خواهیم فهمید»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما جایزه بهترین بازیکن فصل را از نگاه مجله اونزه کسب کرد و اونزه طلایی ۲۰۲۱ را بالاتر از مسی، امباپه و لواندوفسکی برد و به همین خاطر مصاحبه ای انجام داد.

بهترین بازیکن فصل شدن چه حسی دارد؟” در وهله اول از همه افرادی که به من رای دادند، تشکر می کنم. کسب این جایزه مایه مسرت و خوشحالی است. جایزه ایست که حاصل تلاش رئال مادرید در کل فصل است. خیلی خیلی خوشحالم که این جایزه را بردم و برای من مهم است. از همه تشکر می کنم.”

این جایزه را هواداران می دهند:” قطعا این نکته خاصی است. زیباست چرا که فوتبال بازی می کنیم تا نمایش زیبایی ایجاد کنیم و چیزهای زیادی را برای هوادارانمان ارائه بدهیم. از آنها تشکر می کنم که به من رای دادند. هر بار که وارد زمین می شوم سعی می کنم که همه را خوشحال کنم تا وقتی من را درون تلویزیون می بینند، بخندند و امیدوارم که به زودی به استادیوم ها برگردند.”

عملکرد درخشان در فصل های اخیر:” در سه فصل اخیر اوج گرفتم و اوج گرفتم. دوست ندارم که بگویم که بهتر از  فلانی هستم و خودم را بهترین بازیکن دنیا بدانم اما در هر صورت در هر بازی سعی می کنم که چیزهای جدیدی درون زمین ارائه بدهم. در باشگاهی نظیر رئال مادرید این خیلی مهم است و سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.”

بازگشت به تیم ملی فرانسه ” خیلی خوشحالم. مایه افتخار است. مدتها منتظرش بودم. همیشه سخت تلاش کردم و ناامید نشدم. هرگز کار را تمام شده ندانستم. در نهایت پاداش آن را گرفتم. خیلی خوشحال هستم. سعی می کنم که تمرین کنم و نتایج خوبی بگیریم. تیم با استعدادی هستند که بازیکنان بزرگی دارند و من هم دوست دارم که در این تیم باشم.”

امباپه:”نظرات زیادی در مورد حضورمان درون زمین با هم خواندم. اما به نظرم در همکاری با همدیگر کار راحتی داریم. بازیکن جوانی است اما بسیار بسیار با استعداد است. نحوه حرکاتش و نحوه فوتبال بازی کردنش را دوست دارم. حالا به ما بستگی دارد که همدیگر را درون زمین درک کنیم اما تردیدی از این بابت ندارم. اما نباید روی زوج امباپه-بنزما تمرکز کنیم. بازیکنان با استعداد زیادی در این تیم هستند: گریزمان، ژیرو، پوگبا، دمبله، کومان، بن یدر و … خطر از همه جا می تواند ایجاد شود و این برای فرانسه خوب است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنزما:«تردیدی ندارم که من و امباپه درون زمین همدیگر را خواهیم فهمید»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ