فردوسی پور صدای شمارو ندارم (کلیپ به یادماندنی)

من صدای شمارو ندارم کامل فردوسی پور و رئیس هیئت فوتبال قم

0

صحبت های فردوسی پور با بهرامی ، سوتی رئیس هیئت فوتبال قم در نود ، صحبت های رئیس هیئت فوتبال قم در برنامه نود

دانلود

* فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد

بهرامی در خصوص اتفاقات پیش آمده در برنامه نود، گفت: سبقه افرادی که در برنامه نود روی خط رفتند و آن مباحث را مطرح کردند، کاملا مشخص است، البته از این قضایا که پیش آمد، من در سطح کشور متضرر شدم و مردم نسبت به من و کسانی که نامشان برده شد، بدبین شدند. من فکر می‌کنم آقای فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد و در این موضوع سر ایشان کلاه گذاشتند و در برنامه دوم نیز به هیچ‌کسی اجازه دفاع ندادند.

وی در خصوص فایل صوتی منتشر شده از خود در برنامه نود بیان کرد: آن فایل صوتی یک صحبت دورهمی و دوستانه بود و این دور از اخلاق بود که آن صحبت‌ها را ضبط و منتشر کنند. من در بحث انحلال تیم صبا تصمیم‌گیر نیستم و این تنها یک پیشنهاد بود و این امر کاملا قانونی است. طبق قانون، هر شرکتی که دارایی آن کمتر از بدهی‌هایش باشد، عملا ورشکسته است و ضمن این که شرکتی هم اگر ورشکسته شود باید بدهی‌ها را پرداخت کند و رضایت طلبکاران را جلب کند و سپس اعلام ورشکستگی کند.

* مکلف به فروش خودرو نبودم و اجازه فروش داشتم

رئیس هیات فوتبال در خصوص خودرویی که بابت طلب‌های صبا از سازمان لیگ دریافت کرده است، گفت: هیات فوتبال طلبی از سازمان لیگ داشت و برای دریافت آن پول به سازمان لیگ مراجعه کردیم که به دلیل عدم وجود بودجه، یک خودرو به مبلغ ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تحویل دادند و به نوعی زرنگی کردم که این ماشین را به عنوان طلب گرفتم وگرنه سازمان لیگ پول نمی‌داد.

* یک ریال از هیات فوتبال بابت حق ماموریت نگرفتم

وی افزود: پس از دریافت ماشین، خواستیم به نام هیات فوتبال بزنیم و چون هیات فوتبال ثبت نشده است، نمی‌شد ماشین را به نام هیات زد و به همین دلیل جلسه هیات رئیسه تشکیل شد و صورت‌جلسه کردیم و اجازه به نام زدن و فروش را به عنوان نماینده هیات فوتبال گرفتم و ماشین را به نام شخص خودم زدم و سپس ماشین را در پارکینگ خانه خودم گذاشتم و استفاده نکردم. تمام ماموریت‌های من توسط ماشین شخصی انجام می‌شد و یک ریال بابت حق ماموریت، پول غذا و پول بنزین از هیات فوتبال دریافت نکردم و بخاطر عشقم این هزینه‌ها را کردم.

* به خاطر هجمه‌ای که علیه من وجود داشت، ماشین را سوار شدم

بهرامی عنوان کرد: ماشین چهار ماه در پارکینگ خانه‌ام پارک بود و عکسی که از ماشین منتشر شد از پارکینگ خانه من بوده است و در یک شب که آقایان در خانه من مهمان بودند این عکس را گرفتند. آن زمان عده‌ای می‌گفتند که من ماشین را فروختم و پول آن را به جیب زدم و به دلیل هجمه‌ای که علیه من در این خصوص وجود داشت، ماشینن را سوار شدم. آن زمان اگر ماشین را می‌فروختم، ۸۰ میلیون می‌خریدند و تا الان این پول از بین می‌رفت ولی الان سرمایه‌ای برای هیات فوتبال موجود است.

کریم بهرامی از ریاست هیئت فوتبال قم برکنار شد

مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و همراهان وی در دانشگاه پردیس فارابی قم برگزار شد، در حالی که برخی از افراد واجد شرایط حضور در مجمع به دلایل مختلف در جلسه حضور نیافتند، بدین‌ترتیب ۱۰ نفر از اعضای مجمع که در این جلسه حاضر بودند به بیان اظهارات خود پرداختند و سپس رای‌گیری انجام گرفت که کریم بهرامی با ۱۰ رای مخالف از ریاست هیأت فوتبال قم کنار رفت.

مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کریم بهرامی رئیس این هیأت ورزشی در جلسه حضور نداشتند.

مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان باید در روزهای آینده شخص جدیدی را برای سرپرستی این هیأت به مدت سه ماه معرفی کند و پس از تائید فدراسیون فوتبال، هیأت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید به شکل سرپرستی اداره شود.

گفتنی است برگزاری این مجمع در حالی انجام شد که کمتر از هشت ماه تا پایان دوره دوم ریاست چهار ساله کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم باقی مانده بود که به دلیل موج شدید مخالفت‌ها با حضور وی در این مسؤولیت سرانجام مجمع فوق‌العاده این هیأت ورزشی، تشکیل شد که منجر به برکناری وی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ