گرت بیل:«در رئال مادرید انتظار داشتند که یک کهکشانی باشم اما نمی توانستم»

0

رئال مادرید نیوز : گرت بیل پس از آخرین بازی تاتنهام در لیگ انگلیس باید دوباره به رئال برگردد چرا که بازیکن رئال محسو می شود و هنوز یک سال از قراردادش مانده است.

بیل حالا در توجیهی جدید عملکرد ضعیفش در دو سال پایانی حضورش در رئال را گردن رسانه ها انداخته و گفته است:” به نظرم در آن جا رسانه ها تو را آزار می دهند و باعث می شوند تا نتوانی آن طور که بخواهی بازی کنی هر چند که من تغییری نکردم. اجازه نمی دهم که رسانه ها زندگی من یا سبک کارم را عوض کنند و به همین خاطر بیش از بقیه به من ضربه می زنند اما مشکلی با آن ندارم و می پذیرم. به اندازه کافی اسپانیایی بلد هستم تا بتوانم از خودم دفاع کنم و درک کنم که چه اتفاقاتی پیرامونم رخ می دهد. چیزی که من را ناراحت می کند این بود که وقتی با رسانه ها صحبت نمی کنم، یک ملودرام بزرگ ایجاد می کنند، یک سریال تلویزیونی که  بعد از آن می گویند که توانایی فلان یا بهمان کار را ندارم.”

وی در ادامه بیان کرد :” در رئال مادرید انتظار دارند که یک کهکشانی باشی و کارهایی را انجام بدهی که قبلا بازیکنان دیگری انجام داده اند اما نمی توانی مشابه بقیه باشی. من دوست دارم که مدل خودم را داشته باشم و در آرامش باشم در حالی که بازیکنان دیگری دوست دارند که خودشان را نشان بدهند. نمی گویم که می خواهند پز بدهند اما می خواهن دبرند خودشان را ایجاد کنند و به مراسم هایی با فرش قرمز بروند. من هرگز این گونه نبودم. دوست دارم فوتبال بازی کنم و بعد از آن به خانه ام بروم و یک شخصیت عادی داشته باشم. در اسپانیا در مورد فوتبال بیش از حد بزرگنمایی می شود. در مورد همه اتفاقات فوتبال بزرگنمایی می شود و انگار در کل ۲۴ ساعت در هر هفت روز هفته دوربین ها پیرامونت هستند. سخت است که عادت کنی.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

گرت بیل:«در رئال مادرید انتظار داشتند که یک کهکشانی باشم اما نمی توانستم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ