فصلی که هواداران رئال مادرید زجرکش شدند؛ بحران پشت بحران

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید فصل را بدون جام به پایان رساند اما بدون تردید این فصل را باید فصل زجرکش شدن هواداران رئال مادرید دانست. در حقیتق فصلی پرفشار که بازیکنان رئال مادرید در برخی از لحظات فصل تا آستانه مرگ رفتند و نجات پیدا کردند اما در نهایت تیمشان بدون جام ماند و نتوانستند پاداشی برای این همه فشار و استرس دریافت کنند.

رئال مادرید فصل را در لالیگا با سه برد و یک تساوی آغاز کرد اما اولین بحران با شکست مقابل کادیز و شاختار شروع شد. بعد از ان نوبت ال کلاسیکو بود و برای اولین بار شایعاتی در مورد اخراج زیدان مطرح شد. اما رئال توالنست بارسا را شکست بدهد و نیرو بگیرد.

دومین بحران رئال مادرید با شکست دوباره مقابل شاختار آغاز شد. این بار رئال مادرید در شوک بود چرا که خطر حذف از مرحله گروهی چمپیونزلیگ برای این بار در تاریخش را حس می کرد اما پیروزی اینتر مقابل گلادباخ به رئال انرژی دوباره داد و رئال با پیروزی مقابل تیم آلمانی در هفته پایانی به عنوان صدرنشین گروه صعود کرد تا از دومین بحران فصل عبور کند.

اما این پایان راه نبود چرا که هواداران رئال مادرید دوباره باید در شوک فرو می رفتند. وداع با دو جام یعنی سوپرجام اسپانیا و کوپا دل ری در عرض چهار روز باعث شد تا استرس برای رئال مادرید دوچندان شود و بعد از آن رئال در لالیگا مقابل لوانته شکست خورد تا به نظر برسد که تنها امید رئال به چمپیونزلیگ است اما خشم زیدان پیش از بازی مقابل هوئسکا دوره ای جدید را رقم زد. بعد از آن رئال مادرید در لالیگا نباخت و فقط دو امتیاز تا قهرمانی کم آورد و در چمپیونزلیگ نیز تا نیمه نهایی رسید و در نهایت در استمفوردبریج حذف شد.  فصل برای رئال بدون جام بود اما حقیقت این است که این بدون جام ماندن چندان هم آسان نبود چرا که رئالی ها بحران پشت بحران را تجربه کردند و عملا می توان گفت که زجرکش شدند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

فصلی که هواداران رئال مادرید زجرکش شدند؛ بحران پشت بحران

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ