“حسام نواب صفوی” منتقدان ، سفر هنرمندان به برزیل را تهدید کرد + عکس

0

“آخرین اخطار” حسام نواب‌صفوی، با “هفتاد وکیل مجرب”، به “تمام کسانی که درباره هنرمندان حاضر در برزیل اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند”!
حسام نواب‌صفوی، از جمله هنرمندان حاضر در سفر به کشور برزیل، با انتشار متن و تصویری در اینستاگرام، به منتشر کنندگان اخبار کذب از این سفر هشدار داد.

 همسر حسام نواب صفوی بیوگرافی ر بازیگران در برزیل

 حسام نواب صفوی با انتشار این تصویر، نوشته است:

آخرین اخطار به تمامی افرادی که در خصوص سفر به برزیل گروه هنرمندان اقدام به نشر اکاذیب نمودند : موسسه حقوقی نواب صفوی با دارا بودن هفتاد وکیل مجرب آمادگی خود را نسبت به دفاع از تمامی هنرمندان اعلام میدارد . تمامی اظهارات متهمین بررسی و در دادسرا به جرایم آنها رسیدگی خواهد شد و به موجب ماده۶۹۸ قانون مجازات اسلامی «هرکس به قصد اضرار یا تشویش اذهان عمومی یا مقالات رسمی به وسیله نامه یا شکوائیه یا مراسلات یا عرایض یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضاء یا بدون امضا، اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت را ساًیا بعنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات رسمی تصریحا یا تلویحا نسبت دهد اعم از اینکه از طریق مزبور به نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از ۲ ماه تا ۲ سال و یا شلاق تا ۷۴ ضربه محکوم شود.» سید حسام نواب صفوی

همسر حسام نواب صفوی بیوگرافی ر بازیگران در برزیل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ